Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2007

HOL (Hellas on Line) : ΜΑΚΡΙΑ

Πριν αφηγηθώ την απίστευτη ταλαιπωρία που αντιμετώπισα με την
αχαρακτήριστη αυτή εταιρεία, για όποιον βαριέται να διαβάσει όλο το
κείμενο, ιδού ο ένας και μοναδικός λόγος να μην την επιλέξετε : Δεν
υπάρχει κατάστημα στην Θεσσαλονίκη (πιθανολογώ ότι το ίδιο συμβαίνει και
σε πολλές άλλες μεγάλες πόλεις της Ελλάδας) με αποτέλεσμα σε περίπτωση
που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην σύνδεση Internet ή σταθερής
τηλεφωνίας που πρόσφατα διαφημίζουν (τρομάρα τους) να πρέπει να
συνεννοηθεί αποκλειστικά από το τηλέφωνο στον αριθμό 13844, στο οποίο
περιμένεις από 30 λεπτά μέχρι 45 λεπτά για να απαντήσουν.

Πάμε τώρα στα περιστατικά όπως έγιναν. Στις 20 Νοεμβρίου διαπιστώνω
ότι δεν έχω πρόσβαση στο Internet. Στις 21 Νοεμβρίου ενημερώνω
τηλεφωνικά στον αριθμό 13844 την HOL για την βλάβη, αφού περίμενα στο
τηλέφωνο 40 λεπτά! Εκτός της πρώτης τηλεφωνικής επικοινωνίας, ακολουθούν
άλλες πέντε (5) τηλεφωνικές επικοινωνίες την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου
2007, την Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2007, την Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2007, την
Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007 και την Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2007. Σε κάθε
μία από αυτές έπρεπε να περιμένω κατά μέσο όρο 30-40 λεπτά μέχρι να
απαντήσουν. Σημειωτέον ότι στις 3 από τις 5 τηλεφωνικές επικοινωνίες
μίλησα με τον ίδιο τεχνικό της εταιρείας, τον κ. Τσακίρη! Ή εγώ είμαι
τόσο τυχερός ώστε να πέφτω μονίμως στο ίδιο άτομο, ή η HOL έχει ένα
άτομο στην τεχνική εξυπηρέτησή της για όλη την Ελλάδα (ή τουλάχιστον για
την Θεσσαλονίκη).

Όπως φαντάζεστε, το αποτέλεσμα των παραπάνω τηλεφωνικών επικοινωνιών
δεν απέδοσαν. Το μόνο που γινόταν ήταν να επαναπροωθούν το αίτημά μου
για επίλυση του τεχνικού προβλήματος. Πριν από μια βδομάδα αναγκάστηκα
λοιπόν να αποστείλω fax για την διακοπή της σύνδεσης και την επιστροφή
των χρημάτων μου για τους προπληρωμένους μήνες κατά τους οποίους δεν θα
είχα πρόσβαση στο Internet, ενώ παράλληλα φρόντισα να κάνω αίτηση στον
ΟΤΕ για σύνδεση Conn-X. Την αίτηση διακοπής μου ακολούθησαν 2 (!!)
επιβεβαιωτικά τηλεφωνήματα από την εταιρεία (αν είναι να χάσουν πελάτη
έχουν την καλύτερη εξυπηρέτηση).

Σήμερα το πρωί, 20 Δεκεμβρίου μετά από ένα μήνα ακριβώς, η HOL παρά
την αίτηση διακοπής μου, αποκατέστησε το τεχνικό πρόβλημα και διαπίστωσα
έκπληκτος ότι έχω και πάλι πρόσβαση στο Internet.

ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η HELLAS ON LINE ΕΤΑΙΡΕΙΑ - ΜΠΑΧΑΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΤΗΣ
ΓΙΝΕΤΑΙ, ΤΟΤΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ; Ο ΟΤΕ;;; ΜΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ ΤΑ
ΛΑΜΟΓΙΑ. ΒΡΕ ΟΥΣΤ!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Είσαι γραφικός...είσαι η κλασσική περίπτωση του μαλάκα του Έλληνα του βολεμενου στο δημόσιο που ξέρει να χαρακτηρίζει να κρίνει χωρίς να κρίνεται.