Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2007

Forthnet η εταιρεία μυστήριο αλλη μια καταγγελία


Είχα την ατυχή έμπνευση, επηρεασμένος από τις διαφημήσεις, να κάνω αίτηση για σταθερή τηλεφωνία και ιντερνετ στην forthnet.Εδώ και μία εβδομάδα δεν έχω τηλέφωνο. Έχω επικοινωνήσει πάνω από 10 φορές με το τεχνικό τμήμα, (χρόνος αναμονής 20 λεπτά τουλάχιστον) όπου μου λένε ότι το πρόβλημα είναι του ΟΤΕ.Όταν ζήτησα κάποιον προϊστάμενο μου είπαν ότι ...δεν υπάρχει, λειτουργούν λέει μέσω κάποιας βάσης δεδομένων. Τηλέφωνα των διοικητικών υπηρεσιών δεν βρήκα για να παραπονεθώ, ούτε και κάποιον υπεύθηνο να μου πει τι θα γίνει.Η εταιρεία είναι απρόσωπη. Υπάρχει μόνο ένα τηλεφωνικό κέντρο, όπου η τηλεφωνήτρια μετά από 20 λεπτά αναμονής, όταν αγανακτισμένος της λέω το πρόβλημα, αγενώς και χωρίς εξηγήσεις με συνδέει πάλι με το τεχνικό τμήμα (άλλα 20 λεπτά αναμονής, για να μου πουν ότι πρέπει να περιμένω γιατί αορίστως "υπάρχει πρόβλημα στην γραμμή"Επειδή χρησιμοποιώ το ιντερνετ στην εργασία μου, έχω ουσιαστικά μετακομίσει στο εξοχικό μου για να μπορώ να επικοινωνώ, ενώ στο σπίτι η κόρη μου είναι άρρωστη.Δεν είναι δυνατόν μία εταιρεία να ενδιαφέρεται για τον πελάτη μόνο για να του πουλήσει προϊόντα και μετά, όταν δυσκολεύεται να εκλπηρώσει τις υποχρεώσεις της να τον εγκαταλείπει.Βλέπω ότι στις "καταγγελίες" υπάρχουν και άλλοι παθόντες.Ποίος μπορεί να μου πει τι να κάνω;rubini1@otenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: