Σας γράφω για να εκφράσω την έντονη δυσαρέσκεια και δυσανασχέτησή μου ως αποτέλεσμα της αγοράς φορητού υπολογιστή ACER ASPIRE 7520G της εταιρίας σας από το Πλαίσιο στις 24 Σεπτεμβρίου 2007.
Την πρώτη ημέρα αγοράς διαπίστωσα ότι το μηχάνημα παρουσίαζε το πρόβλημα. Ο υπολογιστής κάνει επανειλημμένες προσπάθειες για να κάνει εκκίνηση. Την επόμενη ημέρα απευθύνθηκα στο κατάστημα της Γλυφάδας από όπου αγόρασα το μηχάνημα και το έστειλαν στο σέρβις. Στις 5 Οκτωβρίου 20007 πήγα στο Πλαίσιο για να παραλάβω το μηχάνημα και διαπίστωσα ότι καμία επισκευή δεν είχε πραγματοποιηθεί.
Στάλθηκε ξανά για επισκευή και στο μεταξύ με ενημέρωσαν ότι χρειάζεται αλλαγή δίσκου. Το παρέλαβα σήμερα 30 Οκτωβρίου 2007, ένα μήνα και μία εβδομάδα μετά και ο υπολογιστής συνεχίζει να έχει το ίδιο πρόβλημα!!! Θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή σας ότι το πρόβλημα παρουσιάστηκε την πρώτη φορά που ενεργοποίησα τον υπολογιστή, γεγονός που αποδεικνύει ότι το προϊόν ήταν εργοστασιακά προβληματικό, ότι έχω ήδη πληρώσει μέσω πιστωτικής κάρτας όλο το ποσόν που αντιστοιχεί στην αγορά του προϊόντος, και εδώ και 36 ημέρες δεν έχω υπολογιστή και δεν μπορώ να πραγματοποιήσω τις εργασίες μου. Θεωρώ ότι η κοινή λογική επιβάλλει την άμεση αντικατάσταση του προϊόντος ή την επιστροφή των χρημάτων που έχω καταβάλλει.
Ειλικρινά μένω εμβρόντητος ως «πιστός πελάτης» της ACER και του ΠΛΑΙΣΙΟΥ και αναρωτιέμαι που οφείλεται η απαράδεκτη υποστήριξη της εταιρίας σας. Είναι δυνατόν ο πελάτης να αγοράζει ελαττωματικό προϊόν και να μην γίνεται αλλαγή του προϊόντος ή επιστροφή των χρημάτων του την πρώτη ημέρα;
Εν αναμονή άμεσης απάντησης σας.
Με τιμή Δημήτρης Αλκιβιάδης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου