Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2007

Forthnet - Πλήρης αδιαφορία ή πλήρης ανικανότητα?


Σας παραθέτω την επιστολή μου όπως την έστειλα στην Forthnet με κοινοποίηση σε katanalotes@eett.gr; consumers@eett.gr; katagelies@ekpizo.gr; info@efpolis.gr; complaints@inka.gr----------------

Κύριοι καλημέρα σας.Θα μπω αμέσως στο θέμα μιας και ούτως ή άλλως αυτά που έχω να σας αναφέρω σαν παράπονο είναι πολλά. Στις 20/7 έκανα αίτηση για 24άρα ADSL σύνδεση στο ιδιόκτητο δίκτυο σας. Το τηλ. μου είναι 210 62009XXX. 28/8 παρέλαβα τον εξοπλισμό και μέχρι εδώ όλα πάνε καλά. Από εκεί και πέρα και σύμφωνα με όσα αναφέρονται στα έγγραφα που βρίσκονται μέσα στον εξοπλισμό, θα έπρεπε να έχω σύνδεση μέσα σε 2 εβδομάδες. Σε τηλεφωνήματα στο τηλ/κό σας κέντρο, ενώ μου αναφέρουν ότι όλα είναι οκ, ότι έχει βρεθεί πόρτα από τον ΟΤΕ, οτι όλα είναι έτοιμα για να συνδεθώ, τελικά το μόνο που απομένει είναι να μου σταλούν οι κωδικοί μέσω SMS. Από τις 28/8 αφήνω να περάσουν 2 εβδομάδες και περίπου στις 10-11/9 ξανατηλεφωνώ για να δω τι έχει συμβεί, με διαβεβαιώνουν ότι όλα είναι ΟΚ, αλλά δεν καταλαβαίνουν ούτε οι ίδιοι την καθυστέρηση, και με προτρέπουν να περιμένω έως και τις 14/9 ημέρα Παρασκευή. Δεν σας καλώ στις 14, αλλά στις 17 και η απάντηση είναι η ίδια, οτι δεν ξέρετε τι έχει συμβεί και με προτρέπουν να περιμένω έως και τις 21/9 ημέρα Παρασκευή. Ξανακαλώ στις 21 και ενώ λαμβάνω την ίδια κλισέ πλέον απάντηση. Προς ανακούφιση μου η συνάδελφος σας καταγράφει το συμβάν για να ελεγχθεί από το αρμόδιο (!!!) τμήμα και με προτρέπει να περιμένω έως και τις 25/9 ημέρα Τρίτη.

Καλώ για άλλη μια φορά στις 21/9 βράδυ και ενώ φυσικά δεν υπάρχει κάποια επίσημη απάντηση, καταγράφει σαν υπερεπείγον το συμβάν. Έκτοτε τηλεφωνώ συχνότατα μήπως και κάποιος δραστηριοποιηθεί και απαντήσει στο αίτημά μου. Το ίδιο έγινε και στις 8/10 όπου για άλλη μια φορά καταγράφετε το αίτημά μου σαν υπερεπείγον (!!!), αλλά είμαι σίγουρος ότι όλα πάνε στον κάλαθο όπως και η υπομονή μου.

Τελευταία μου κλήση προς τα εσάς είναι, αν θυμάμαι καλά, την περασμένη Παρασκευή 12/10, όπου και πάλι η απάντηση είναι ίδια και απαράλλακτη: Κανείς δεν ξέρει κάτι, δεν μπορώ να απευθυνθώ πουθενά αλλού και απλά καταγράφεται το αίτημά μου ως επείγον.

Εν κατακλείδι θεωρώ τουλάχιστον απαράδεκτο να έχουν περάσει 30 ημέρες και να μην μπορεί κάποιος να μου απαντήσει που είναι το πρόβλημα. Όλοι μου λένε να περιμένω λίγες ημέρες ακόμη, αλλά ποτέ δεν βλέπω κάτι. Άραγε δεν υπάρχει κάποιο διαδικασία ISO που ακολουθείτε στο να απαντάτε ερωτήματα πελατών? Πόσες ημέρες θα πρέπει άραγε να περάσουν για να απαντήσετε, 10? 30? 60? Τι εννοείτε σαν επείγον και σαν υπερεπείγον αιτήματα?

Και πολύ περισσότερο πόσες ημέρες χρειάζονται τελικά για να ενεργοποιήσετε μια σύνδεση που κατά τα λεγόμενα σας είναι οκ από τον ΟΤΕ άρα είναι 100% εσωτερικό πρόβλημα δικό σας?
Οκ να περιμένω...αλλά πόσες ημέρες ακόμη 10? 30? 100? Ούτε αυτό δεν είστε σε θέση να απαντήσετε.

Όπως καταλαβαίνετε είναι η φύση της εργασίας μου τέτοια που κρίνεται απαραίτητη η σύνδεση που έχω ζητήσει, αλλιώς δεν υπήρχε λόγος να κάνω αυτήν την αναβάθμιση.

Θα περιμένω με ανυπομονησία αλλά και περιέργεια την απάντησή σας.

Καλώ για άλλη μια φορά στις 21/9 βράδυ και ενώ φυσικά δεν υπάρχει κάποια επίσημη απάντηση, καταγράφει σαν υπερεπείγον το συμβάν. Έκτοτε τηλεφωνώ συχνότατα μήπως και κάποιος δραστηριοποιηθεί και απαντήσει στο αίτημά μου. Το ίδιο έγινε και στις 8/10 όπου για άλλη μια φορά καταγράφετε το αίτημά μου σαν υπερεπείγον (!!!), αλλά είμαι σίγουρος ότι όλα πάνε στον κάλαθο όπως και η υπομονή μου. Τελευταία μου κλήση προς τα εσάς είναι, αν θυμάμαι καλά, την περασμένη Παρασκευή 12/10, όπου και πάλι η απάντηση είναι ίδια και απαράλλακτη: Κανείς δεν ξέρει κάτι, δεν μπορώ να απευθυνθώ πουθενά αλλού και απλά καταγράφεται το αίτημά μου ως επείγον. Εν κατακλείδι θεωρώ τουλάχιστον απαράδεκτο να έχουν περάσει 30 ημέρες και να μην μπορεί κάποιος να μου απαντήσει που είναι το πρόβλημα. Όλοι μου λένε να περιμένω λίγες ημέρες ακόμη, αλλά ποτέ δεν βλέπω κάτι. Άραγε δεν υπάρχει κάποιο διαδικασία ISO που ακολουθείτε στο να απαντάτε ερωτήματα πελατών? Πόσες ημέρες θα πρέπει άραγε να περάσουν για να απαντήσετε, 10? 30? 60? Τι εννοείτε σαν επείγον και σαν υπερεπείγον αιτήματα? Και πολύ περισσότερο πόσες ημέρες χρειάζονται τελικά για να ενεργοποιήσετε μια σύνδεση που κατά τα λεγόμενα σας είναι οκ από τον ΟΤΕ άρα είναι 100% εσωτερικό πρόβλημα δικό σας? Οκ να περιμένω...αλλά πόσες ημέρες ακόμη 10? 30? 100?

Ούτε αυτό δεν είστε σε θέση να απαντήσετε. Όπως καταλαβαίνετε είναι η φύση της εργασίας μου τέτοια που κρίνεται απαραίτητη η σύνδεση που έχω ζητήσει, αλλιώς δεν υπήρχε λόγος να κάνω αυτήν την αναβάθμιση.Θα περιμένω με ανυπομονησία αλλά και περιέργεια την απάντησή σας. Μετά τιμής.



1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου η εταιρία είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ αδιάφορη.
Εγώ μπορώ μόνο να σε συγχαρώ για την υπομονή σου στην αναμονή όταν τους παίρνεις τηλέφωνο!
ΟΤΕ και πάλι ΟΤΕ