Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2007

Forthnet - Πλήρης αδιαφορία ή πλήρης ανικανότητα? ΜΕΡΟΣ 2ο

Κύριοι/κυρίες καλημέρα σας.

Αναφορικά με το από 16/10/2007 email μου, μετά από 14 ημέρες δεν έχω λάβει καμία έγγραφη απάντηση για το πρόβλημά μου. Βέβαια οφείλω να αναφέρω ότι μετά από 2 ημέρες ξαφνικά ενεργοποιήθηκε η ADSL σύνδεσή μου (μάλλον κάποιος είπε να ασχοληθεί και με εμένα), αλλά απαντήσεις για την αργοπορία δεν έλαβα ποτέ...ωραίο customer care έχετε!


Αλλά φαίνεται οτι η ταλαιπωρία μου δεν θα τελείωνε τόσο απλά (!!). Μόλις ενεργοποίησα την σύνδεση μου (με τους κωδικούς κτλ) είδα ότι όχι μόνο δεν ήταν πιο γρήγορη, αλλά ήταν και πολύ χειρότερη από πριν. Είπα λοιπόν να καλέσω τους τεχνικούς σας στο 8011009000. Την 1η φορά μου είπαν οτι η γραμμή είχε θόρυβο (6,4db ) και θα έπρεπε να ήταν πάνω από 8, αλλά με διαβεβαίωσαν οτι θα το έφτιαχναν μέσα σε 24 ώρες. Πράγματι την επομένη είχε πάει στα 10,1db , αλλά η ταχύτητες ήταν χαμηλές. Σε ερώτηση σε τεχνικό σας στις 19/10 για το πόσο θα έπρεπε να κατεβάζω μου είπε περίπου με 900 - 1000kb /sec αλλά εγώ κατέβαζα με 70kb δηλ. λιγότερα από όταν είχα σύνδεση 768 (η ταχύτητα που δείχνει το router ήταν περίπου 13.000). Ο τηλεφωνητής κατανοεί το πρόβλημα και μου ζητάει το κινητό για να με καλέσουν μέσα σε 24 ώρες. Την επομένη δεν με καλεί κανένας και μετά από μια ημέρα (21/10/2007) ξανακαλώ όπου πλέον τα db έχουν πέσει πάλι στα 6.3 το line rate είναι στα 14.681 (δείτε το συνημμένο) και εγώ κατεβάζω με κάτω από 90kb /sec. O τηλεφωνητής δεν μπορεί να κατανοήσει το πρόβλημα, αλλά μου ζητάει το κινητό για άλλη μια φορά με την σιγουριά ότι κάποιος θα με καλέσει μέσα σε 24 ώρες για να διορθωθεί το λάθος σας. Φυσικά την επομένη δεν με κάλεσε κανένας, ούτε μετά από 2 ημέρες.


Επίσης έχω αναφέρει ότι έχω διακοπές στην σύνδεσή μου, αλλά κανένας πάλι δεν με καλεί. Η σύνδεση έστω και με τα κάτω από 90 kb /sec κάνει διακοπές σε σημείο που να αναπολώ την 768 μου σύνδεση!


Έχουν περάσει 10 ημέρες από την ενεργοποίηση της σύνδεσης και δεν με έχει καλέσει κανένας σας παρά τις αντίθετες διαβεβαιώσεις σας. Φυσικά η υπηρεσία που μου παρέχετε είναι κάτω των προσδοκιών μου αλλά και πιστεύω και των δικών σας. Διαφημίζετε για έως 24mbit συνδέσεις αλλά εγώ δεν έχω ούτε 1 και μάλιστα σε περιοχή που υπάρχει κατά τα άλλα ιδιόκτητο δίκτυο σας!!
Πόσο πάλι θα πρέπει να περιμένω για να διορθωθεί το πρόβλημα μου (το άκουσα και αυτό από υπάλληλό σας) 30 ημέρες, 40? 60?...άγνωστο...
Επίσης δεν πιστεύω να με χρεώνετε για την ADSL σύνδεση από τη στιγμή που είναι χειρότερη από πριν... γιατί χρήματα δεν θα δείτε από εμένα.

Πλέον έχω κουραστεί τόσο να περιμένω πάνω από 15-20 λεπτά στο τηλέφωνο, όσο και να χρεώνομαι (έστω και με αστικές μονάδες) για δικά σας λάθη και αδιαφορία.

Βρείτε μια λύση τώρα αλλιώς πείτε μου τι να κάνω για να σπάσω τη σύμβαση μαζί σας και να πάω με τη Vodafone που οι συνάδελφοι μου έχουν συνδεθεί σε 19 ημέρες από την αίτησή τους και που σε παίρνουν τηλέφωνο όταν δεν την ενεργοποιήσεις μετά από 2 ημέρες από την αποστολή του sms . Πως είστε εσείς δηλ?...καμία σχέση!

Θλίβομαι που μεγάλες εταιρίες είναι τόσο ανίκανες να λύσουν προβλήματα σαν και αυτό και να σέρνουν τους πελάτες τους με καθυστερήσεις και αστάθεια

Επίσης θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω οτι τo από 16/10/2007 email μου αλλά και αυτό, θα κοινοποιούνται στους εξής ιστοτόπους:

http://www. katagelies.gr/katagelies /component/option,com _loudmouth/task,topic /id,326/Itemid,36/
http://www-pelatis .blogspot.com/2007/10/forthnet .html
Σε περίπτωση που δεν έχετε το κινητό μου (μιας και κάθε φορά μου το ξαναζητάτε είναι 697 9003 XXX), αλλά φυσικά περιμένω έγγραφή απάντησή σας για να την κοινοποιήσω στους παραπάνω ιστότοπους (υπάρχουν και άλλοι με παρόμοια προβλήματα με το δικό μου)



Δεν υπάρχουν σχόλια: