Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2007

Καταγγελία κατά της Forthnet

from pc world

Δημοσιεύθηκε: 30-8-2007, 15:34
Θέμα δημοσίευσης: Καταγγελία κατά της Forthnet

Καλημέρα, στις 20/5 καταχωρήθηκε στην Forthnet η αίτηση μου για παροχή ADSL από την εταιρεία. Μέχρι τις 3/8 οπότε και εστάλη η αίτηση μου στο ΟΤΕ η εταιρεία δεν είχε διαθέσιμες πόρτες για το DSLAM Καλαμακίου όπου και ανήκω. Γύρω στις 10/8, σε επικοινωνία μου με την εταιρεία ενημερώθηκα πως στις 24/8 θα είχα ενεργοποιηθεί και πως δεν υπήρχε κανένα απολύτως πρόβλημα. Τα ίδια μου είπαν και στην επόμενη επικοινωνία μου, στις 17/8. Στις 23/8 επικοινώνησα ξανά για να μάθω κάποιες λεπτομέρειες. Τότε ενημερώθηκα πως για άγνωστο λόγω δεν θα γινόταν ενεργοποίηση. Να σημειώσω πως οι ενεργοποιήσεις έχουν ξεκινήσει απο τις 24/8. Μέχρι σήμερα δεν μου έχει ανακοινωθεί πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης, ενώ από την εταιρεία δεν μπαίνουν ούτε στον κόπο να απαντήσουν στα e-mail διαμαρτυρίας μου, ενώ στα τηλέφωνα (τα οποία από την Δευτέρα ως την Τετάρτη δεν λειτουργούσαν...) μου λένε πως δεν έχουν καμία ενημέρωση. Αναγκάστηκα λοιπόν, την Τρίτη 28/8 αναγκάστηκα να καταγγείλω την Forthnet σε ΕΕΤΤ, ΙΝΚΑ και Γενική Γραμματεία Καταναλωτών. Σήμερα 30/8 συμπληρώνονται 102 μέρες από την ημέρα καταχώρησης, ενώ η εταιρεία υπόσχεται 15-30... Η ταλαιπωρία συνεχίζεται, ο Θεός βοηθός...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

η προταση μας ειναι να επικοινωνησεις απ΄ευθειας με την εταιρια προσπαθώντας να φτάσεις το θέμα σου όσο πιο ψηλά γίνεται.Μονο έτσι θα βγάλεις άκρη.Μονο ένας προιστάμενος η Δ/ντης μπορει να σε βοηθήσει και να βρεί λυση στο πρόβλημα σου . Ολοι οι άλλοι μπορεί να έχουν την διάθεση αλλα δεν έχουν την αρμοδιότητα.

Ανώνυμος είπε...

Τελικά, η Forthnet αποδείχτηκε εντελώς αναξιόπιστη (μιλάω από προσωπική εμπειρία...) δρόμο όλοι... μπας και συνέλθουν...