Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2007

ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΑ ΓΙΑ EXPANSYS

Στις 5/9/2006 αγορασα απο την εταιρια EXPANSYS μεσω του on-line shop www.expansys.com.gr ενα κινητο τηλεφωνο. Η εν' λογω εταιρια ''φαινεται'' πως εχει γραφεια στην Ελλαδα με Ελληνικο τηλεφωνικο νουμερο τεχνικης υποστηριξης αλλα καμοια σχεση με την Ελλαδα δεν εχει. Μετα απο παρα πολλα προβληματα που παρουσιασε η συσκευη και μετα απο 2 μηνες περιπου σταματησε να λειτουργει αλλα κατα τ' αλλα ηταν σε ΑΡΙΣΤΗ εξωτερικη κατασταση. Μετα απο συνενοηση με την εταιρια εστειλα την συσκευη ταχυδρομικα στις 15/12/06 πληρωνοντας το κοστος αποστολης. Μετα απο 1 μηνα η συσκευη γυρισε πισω με την αιτιολογα του ταχυδρομειου οτι δεν παρεληφθη. Ξαναεστειλα την συσκευη ξαναπληρωνοντας το κοστος στις 26/1/2007. Μετα απο 3 περιπου μηνες μου απαντησανε οτι η συσκευη ηταν σπασμενη και επρεπε να πληρωσω για να επισκευαστει, κατι το οποιο ηταν λανθασμενο και απαραδεκτο. Μετα απο παρα πολλα μειλ με τον υπευθυνο της εταιριας δεχτηκαν στην αρχη να πληρωσω μονο το μισο κοστος, κατι επισης μη αποδεκτο και μετα να μου την επισκευασουν δωρεαν κατι που ηταν το ζητουμενο. Εδω πρεπει να αναφερω οτι η συσκευη δεν ειχε κανενα εξωτερικο προβλημα οταν την εστειλα και οτι ηταν ελλατωματικη ως προς το software και μεσα στην εγγυηση. Ενω δεχτηκαν να την επισκευασουν δωρεαν εγινε κατι παρανομο, προσπαθησαν να χρησιμοποιησουν το νουμερο της πιστωτικης καρτας που ειχα χρησιμοποιησει κατα την αγορα για να μου χρεωσουν το κοστος επισκευης χωρις ΚΑΜΟΙΑ εγκριση ή επιβεβαιωση απο εμενα. Ευτυχως η καρτα ειχε ληξει και δεν δεχτηκε την συναλλαγη. Αυτο θεωρω οτι ειναι μεγαλη παρανομια. Εχουμε και συνεχεια ομως. Μετα απο 5 ολοκληρους μηνες , μετα την αποστολη της συσκευης, μου την επεστρεψαν ''επισκευασμενη''. Αλλα ενω η συσκευη λειτουργει ειναι χτυπημενη εξωτερικα. Δηλαδη εχει γρατσουνιες, εχει φυγει το χρωμα σε πολλα σημεια και εχει 2 μεγαλα βαθουλωματα στην εξωτερικη επιφανεια. Δηλαδη εχω μια συσκευη που πληρωσα πανω απο 600¤, την χρησιμοποιησα με πολλα προβληματα 2 μηνες και μετα απο 1 χρονο εχω κατι κατεστραμενο και ασχετο με αυτο που πληρωσα. Παρακαλω για τις δικες σας ενεργειες.Ειμαι στην διαθεση σας για καθε επιπροσθετη πληροφορια.
Γιώργος Χαραρας αναδημοσιευση απο http://www.katagelies.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: