Κυριακή 19 Αυγούστου 2007
SAMSUNG
Προμηθεύτηκα τον 4/2007 το smartphone της samsung (i600) απο το Πλαίσιο.
Μετά απο χρήση 2 μηνών το κινητό παρουσίασε πρόβλημα στο άνοιγμα (δεν έκανε boot), αμέσως πήγα το κινητό στο εξουσιδοτιμένο εκπρόσωπο service την Οmnitech στην βουλιαγμένης.Η πρώτη ενημέρωση που πήρα είναι οτι χρειάζεται αναβάθμιση και οτι σε 2 μέρες θα πάρω πίσω το κινητό.Πέρασαν 3 μέρες και ούτε φωνή ούτε ακρόαση.Μετά απο δικό μου τηλεφώνημα μου "έσκασαν" το μυστικό .... " Μάλλον θα γίνει αλλαγή πλάκετας"!!!. Μαλλόν ???? μετά απο 3 μέρες ακόμα δεν ήξεραν σίγουρα.Φυσικά εγώ δεν δέχθηκα την αλλάγη πλακέτας και απαίτησα την αντικατάσταση της συσκευής με την δικαιολογία οτι δεν θέλω να έχω ενα ανακατασκευασμένο κινητό ένω το έχω πληρώσει για καινόυριο.
Η πρώτη αντίδραση (όπως πάντα) απο την omnitech ήταν οτι δεν προβέλπεται αντικατάστση συσκεύης και αμέσως με παρέπεμψαν στην Euroelectronics ως επίσημο εμπορικό αντιπρόσωπο.
Τηλεφώνησα στο 8011116400 και μιλησα με τον κο Σαμιώτη ο οποίος δεν μπορούσε να με βοηθήσει, απλά μου επανέλαβε την πολιτίκη της εταιρίας περί αντικατάστσης συσκευής.Ζήτησα τον προιστάμενο του ο οποίος έλειπε σε άδεια και ο αντικαταστάτης θα με έπερενε κάποια στιγμή τηλέφωνο γιατι ήταν απασχολημένος!!!.
Μέχρι εκείνη την στιγμή η υπόθεση μου δεν προχωρόυσε ... μέχρι που αποφάσισα να παρακάμψω την euroctronics και κάλεσα τα κεντρικά της Samsung co στο 210 6896235 μιλησα με κάποια κυρία Λαλα που άκουσε προσεκτικά το αίτημα μου και αφού μου εξήγησε οτι άμεσα υπεύθηνη ειναι eurolecronics μου έδωσε το όνομα του τεχνικού δ/ντή.Αφου κλείσαμε το τηλέφωνο έστειλα παράλληλα και με φάξ αυτα που της είπα προφορικά.
Τη επόμενη μέρα επικοινώνησα με τον κο Πομόνη, ο ακολουθούσε την ίδια γραμμή με τους υπόλοιπους " δεν δικαιουστε αντικατάσταση συσκευής αφου η συσκευή σας επισκευάζεται ... "σας εγγυηόμαστε οτι μετα την αλλάγη της πλάκετας θα δουλεύει σαν καινούριο... " , του ζήτησα λοιπόν αυτά που έλεγε προφορικά να μου τα στείλει και γραπτά .... εκει .... κολήσαμε .... (να ξέρετε οτι όλες οι εταιρίες αποφεύγουν να στειλούν οτιδήποτε γραπτά στον πελάτη γιατι σχεδόν ποτε δεν ειναι απολύτως σίγουροι για αυτά που λένε)
Τέλος πρίν κλείσουμε το τηλέφωνο του υπενθύμησα οτι αν δεν βγάλω άκρη πάλι θα ξανακαλέσω τα κεντρικά λέγοντας οτι δεν εξυπυρετήθηκα απο την Euroelctronics και στη συνέχεια θα έστελνα γράμμα στο εξωτερικό ...... αυτό ήταν, μετά απο μια ώρα με πήραν την τηλέφωνο για να μου πούν οτι την επόμενη μέρα θα μπορούσα να παραλάβω ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΣΥΣΚΕΥΗ απο την Omnitech.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου