Τετάρτη 29 Αυγούστου 2007

Πρόβλημα με Nokia και Alpha Copy Hellas

Ονομάζομαι Σιρανίδης Βασίλης Στις 31/07/07 αγόρασα από το κατάστημα της Wind στο Μενίδι (Φιλαδελφείας 17, Τ।Κ. 13671) ένα κινητό τηλέφωνο Nokia 6110 Navigator. Μετά από 4-5 ημέρες διαπίστωσα ότι είχε πρόβλημα το μικρόφωνο καθώς όσοι με καλούσαν δεν με άκουγαν καθόλου.


Στις 09/08/07 παρέδωσα τη συσκευή στο επίσημο service της Nokia στην Αθήνα, στην Alpha Copy Hellas (Λεωφόρος Βουλιαγμένης 187 και Άρτης, Τ.Κ. 166 74, Γλυφάδα, Τηλ: 210 8918700). Εκεί με ενημέρωσαν ότι θα με ειδοποιούσαν σε 4-5 εργάσιμες ημέρες.
Την Τρίτη 14/08/07 ενημερώθηκα τηλεφωνικά ότι η Alpha Copy δεν είναι εξουσιοδοτημένη να επέμβει στο κινητό και ότι θα έπρεπε να στείλει τη συσκευή στη Nokia Γερμανίας για περαιτέρω έλεγχο. Την Παρασκευή 17/08/07 επισκέφτηκα την Alpha Copy Hellas όπου με διαβεβαίωσαν γραπτώς ότι η όλη διαδικασία αποστολής και παραλαβής του κινητού από τη Γερμανία θα έπαιρνε γύρω στις 10-12 εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση παρέλευσης αυτού του χρονικού διαστήματος θα ήταν υποχρεωμένοι να μου αντικαταστήσουν τη συσκευή με καινούρια. Επίσης, ο αρμόδιος υπάλληλος (κ. Παρασκευόπουλος Χρήστος, After Sales Support, Claims Administrator) μου είπε ότι αν μέχρι την Παρασκευή 24/08/07 δεν είχαμε κάποια εξέλιξη, θα γινόταν άμεση αντικατάσταση της συσκευής.
Στις 24/08/07 επισκέφτηκα πάλι την Alpha Copy Hellas όπου με ενημέρωσαν ότι δεν είχε ολοκληρωθεί η διαδικασία παραλαβής της συσκευής από τη Γερμανία. Επίσης, παρά το γεγονός ότι με είχαν διαβεβαιώσει ότι στις 24/08 θα γινόταν άμεση αντικατάσταση της συσκευής με καινούρια, μου είπαν ότι κάτι τέτοιο δεν θα ήταν δυνατόν γιατί οι χάρτες για το Navigator είναι εγκατεστημένοι στην κάρτα μνήμης και ότι αν έβαζα τη δικιά μου κάρτα μνήμης σε μια καινούρια συσκευή, δεν θα δούλευε το Navigator.
Πραγματικά ο υπάλληλος μου έφερε μια καινούρια, κατά τα λεγόμενά του, συσκευή έβαλα την κάρτα μνήμης από το κινητό που είχα αγοράσει αλλά το Navigator δε λειτουργούσε σωστά. Πιο συγκεκριμένα, εντόπιζε ότι βρισκόμασταν στην Ελλάδα αλλά δε υπήρχαν περισσότερες πληροφορίες όπως πόλεις, δρόμοι,… Επίσης εμφανιζόταν ένα μήνυμα που μου πρότεινε να επισκεφτώ το Route 66 για να κατεβάσω ένα πιο λεπτομερή χάρτη για την χώρα μου (τον χάρτη ο οποίος ήταν ήδη εγκατεστημένος στην κάρτα μνήμης του κινητού που είχα αγοράσει).
Το συμπέρασμα είναι ότι, εφόσον δεν υπάρχει περίπτωση αντικατάστασης του κινητού, είμαι υποχρεωμένος να περιμένω μέχρις ότου επιστρέψει η συσκευή από τη Γερμανία, παρά το χαρτί που έχω στα χέρια μου (που στην ουσία μου είναι άχρηστο).
Η μόνη λύση που υπάρχει είναι η αντικατάσταση εξολοκλήρου της συσκευασίας, αλλά αυτό είναι κάτι που μου το αρνούνται κατηγορηματικά.
Φτάνουμε λοιπόν στο σημείο να έχω αγοράσει ένα από τα καλύτερα και ακριβότερα κινητά της αγοράς, μιας εταιρείας που θεωρείται η καλύτερη στον κόσμο στην κατασκευή κινητών τηλεφώνων και δυστυχώς αντιλαμβάνομαι ότι δε μπορεί να εγγυηθεί για την αξιοπιστία των συνεργατών της.
Τελειώνοντας , θα ήθελα να εκφράσω την εξής απορία. Αν ισχύει το γεγονός ότι κάθε συσκευή μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο με τη κάρτα μνήμης που περιλαμβάνεται στη συσκευασία αγοράς πως είναι δυνατόν η Nokia να προτιμά να δυσφημίζει το όνομά της και να χάνει πελάτες αντί να επιβαρυνθεί με το, δυσβάσταχτο γι’ αυτήν, κόστος αντικατάστασης με μια κλειστή συσκευασία;

Σας ευχαριστώ

Σιρανίδης Βασίλης

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Aν το "γενίκευμα" το λες επειδή σταμάτησα να αγοράζω ΝΟΚΙΑ για κάποια χρόνια, διαφωνώ γιατί όπως είναι γνωστό το κακό κόβεται από τη ρίζα. Το να παραπονιέται ο ένας στον άλλον για το άσχημο σέρβις μιας εταιρίας δεν πρόκειται να αλλάξει σημαντικά τα πράγματα.
Αν οι πωλήσεις της ΝΟΚΙΑ πάνε το ίδιο καλά ή καλύτερα, κι αν η λογική της εταιρίας είναι "κάνουμε μοδάτα κινητά που να μην κρατάνε πάνω από ένα χρόνο ώστε ο αγοραστής με το που θα του χαλάσει το κινητό να το αντικαταστήσει αγοράζοντας ένα καινούργιο πιο μοδάτο μοντέλο της ίδιας εταιρίας" τότε δεν νομίζω να υπάρξει καμμιά ουσιαστική διαφορά. Πάντα θα υπάρχει η ανάλογη αντιμετώπιση από κατάστημα σε κατάστημα ανάλογα δηλαδή με το προσωπικό που δουλεύει εκεί.
Διαβάζω σ' αυτό το φόρουμ εκατοντάδες μηνύματα που γράφουν ότι έχουν πρόβλημα με το κινητό ΝΟΚΙΑ, και με το καινούργιο και με τα παλιά τους, και με το σέρβις και η απορία μου είναι μία: Γιατί δεν αλλάζετε μάρκα κινητού? Συνηθίζετε δηλαδή όλοι εσείς όταν αγοράζετε κάτι για το σπίτι σας π.χ. αν χαλάσει και δεν σας βγει καλό, να ξαναπάρετε το ίδιο ή της ίδιας μάρκας? Γιατί στο κινητό γίνεται αυτό?
Καταλαβαίνω ότι είναι λίγο δύσκολο να μάθεις από την αρχή ένα νέο μενού, ένα νέο τρόπο να γράφεις μηνύματα, γενικά να συνηθίσεις μια νέα αισθητική στο κινητό. Αλλά πάντα η αρχή είναι δύσκολη, δεν γεννήθηκε και κανείς με γνώσεις χειρισμού των κινητών ΝΟΚΙΑ και ξαφνικά θα πρέπει να μάθει κάτι διαφορετικό. Κι εγώ είχα ταλαντευτεί πολύ μέχρι να το αποφασίσω αλλά κάποια στιγμή είπα "δεν πάει άλλο" και το έκανα. Διάλεξα ένα κινητό Samsung που ήταν ακόμα και καλύτερο στην εμφάνιση από αυτά της ΝΟΚΙΑ, το μενού δεν διέφερε σχεδόν καθόλου, είχε πιο ωραία χρώματα στην οθόνη από ό,τι η ΝΟΚΙΑ και το συνήθισα. Και το σημαντικότερο!!!Δεν χρειάστηκε ούτε 1 φορά service!Το έχω ακόμα και το έχω κάνει καρτοκινητό.
Ετσι,αν όλοι εσείς που αγοράζετε κάθε χρόνο κινητό, αποφασίζατε γι' αυτόν το χρόνο να μην παίρνατε ΝΟΚΙΑ αλλά κάποια άλλη μάρκα και οι πωήσεις της ΝΟΚΙΑ έπεφταν κατακόρυφα, τότε μπορεί και να έμπαιναν σε σκέψεις για το τι μπορεί να φταίει.
Πάντως, επειδή εδώ έχω διαβάσει απίστευτες ιστορίες, το ξαναλέω:
1520 Eπιβάλλεται να διεκδικούμαι το δίκιο μας!

Ανώνυμος είπε...

H monh lush gia na akousei h Nokia ta provlhmata ths alpha copy, einai na kanoume ena thread sto myphone, me titlo "Nokia Service in Greece" kai na grafoume ekei tis istories mas STA AGGLIKA.

Meta na steiloume ena email sthn Nokia Finlandias na episkeftei to site kai na dei ola ta provlhmata mazi....
Kai egw exw arketes istories na anaferw, alla den kanw kan ton kopo sto ellhniko site... Afou mono h alpha copy tha ta diavasei (an ta diavasei) kai tha ta agnohsei...

GM είπε...

Αναδημοσιευση απο το www.katagelies.gr Re: Alpha copy nokia

Από τις καταγγελίες που μας έχουν γίνει καθώς και από προσπάθειες επικοινωνίας με την εταιρία διαπιστώσαμε μόνο αδιαφορία προς τα προβλήματα των πελατών. Επανειλλημένως έχουμε αποστείλει email και προσπαθήσαμε τηλεφωνικά να μιλησουμε με κάποιον υπεύθυνο στην Alpha Copy αλλά το αποτέλεσμα ήταν να μην πάρουμες καμία απάντηση. Γι αυτό και την έχουμε κατατάξει στο Top 5 αδιαφορων εταιριών και κρατικών φορέων. Ουσιαστικά είναι η μοναδική ιδιωτική εταιρία που έχει αδιαφορήσει για καταγγελίες που της έγιναν και για την ποιότητα της εξυπηρέτησης που προσφέρει. Ελπίζουμε να δούμε άμεση βελτίωση. Όσο για την καταγγελία σας θα επιληφθούμε με νομικό πλέον τρόπο.