Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΟΡΑΖΩ ΑΠΟ ΤΑ JUMBO

Μετά απο μια προσωπική εμπειρία που θα έχει συνέχεια ... αποφάσισα να ανεβάσω αντίστοιχες εμπειρίες καταναλωτών ....

Γ.Μ.

Η Γενική Γραμματεία με δικαίωσε στη προσφυγή κατα των Jumbo Λαμίας για άρνηση αλλαγής λάμπας.
Πατήστε παρακάτω να διαβάσετε την απόφαση:
jubmo_dikaiosi.pdf

To ιστορικό της υπόθεσης:

9/11/2009 και ώρα 18.00 αγόρασα απο τα Jumbo Λαμίας μια λάμπα PHLIPS Energy Saver με 8 χρόνια εγγύηση. Όταν επέστρεψα στο σπίτι διαπίστωσα οτι το ντουι της λάμπας που είχα αγοράσει είναι διαφορετικό απο εκείνο που χρειαζόμουν. Στη απόδειξη αναγράφεται οτι γίνονται αλλαγές ΜΗ ελαττωματικών προϊόντων κάθε Τρίτη και Παρασκευή. Στη απόδειξη δεν αναγράφεται ότι δεν γίνονται αλλαγές λαμπτήρων. ΤΡΙΤΗ 10/11/2009 και ώρα 12.40 επισκέφτηκα το Jumbo Λαμίας για να την επιστρέψω και να πάρω μια άλλη με το ντουι που χρειαζόμουν. Η αρμόδια υπάλληλος με πληροφορεί πως δεν δέχονται επιστροφές λαμπτήρων . Μετά απο επιμονή μου φωνάζει το προϊστάμενο ο οποίος ψυχρά-κοφτά μου λέει οτι είναι πολιτική της εταιρείας να μη κάνει επιστροφές λαμπτήρων. Του ζητώ να μου γράψει αυτό που λέει σε χαρτί και αυτός αρνήθηκε . Ο προϊστάμενος φεύγει και η υπάλληλος μου δίνει ένα φαξ και ένα email να γράψω τα παράπονα μου. Παίρνω τηλέφωνο στη Jumbo στην Αθήνα και η υπάλληλος μου λέει οτι είναι πολική της εταιρείας να μην βγαίνει κανένας στο τηλέφωνο για να μιλήσει με τους πελάτες! Μόνο email or fax !!! Χθές έσετειλα email και μεχρι σήμερα δεν μπήκε κανείς στο κόπο να απαντήσει.
Απο την όλη συμπεριφορά της jumbo αποφάσισα :
α]να μην ξαναγοράσω τίποτα απο το κατάστημα
β]Με την πρώτη ευκαιρία να πουλήσω της μετοχές που έχω.
γ]Να κάνω καταγγελία στο Υπουργείο Ανάπτυξης.
Απάντηση του Τμήματος Μάρκετινγκ των Jumbo [13-11-2009]
Κύριε Κ…….
Λάβαμε την επιστολή σας και λυπούμαστε για την ταλαιπωρία. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι λαμπτήρες είναι ένα προϊόν που δεν επιστρέφεται διότι δεν υπάρχει τρόπος να πιστοποιηθεί ότι ο λαμπτήρας που επιστρέφεται δεν ήταν αυτός που είχε αρχικά καεί. Επίσης, η δοκιμή του λαμπτήρα πριν την αγορά δεν είναι εφικτή λόγω της συσκευασίας του προϊόντος.
Για αυτό και η εταιρεία ευαισθητοποιεί τους πελάτες της με γραπτή ανακοίνωση στο ράφι πώλησης του προϊόντος.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση,

Με τιμή,

Τμήμα Μάρκετινγκ


20 Responses to “Η Γενική Γραμματεία δικαίωσε προσφυγή κατα των Jumbo Λαμίας για άρνηση αλλαγής λάμπας.”
ΝΜ says:
December 2, 2009 at 4:48 pm
Γενικά το customer service των Jumbo είναι μάλλον αντίστοιχο της τιμής των περισσοτέρων προίόντων τους (όπως διαφημίζεται, δηλ. 5€). Το να ορίζεται ωράριο για επιστροφή προίόντων (μη ελλατωματικών) είναι κατανοητό και αποδεκτό.
Όταν όμως έχεις αγοράσει και έχεις πληρώσει ένα προίόν, το οποίο αποδεικνύεται ελλατωματικό (ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ) τότε είναι απολύτως απαράδεκτο να σου λένε “Κάνουμε αλλαγές ελλατωματικών προϊόντων μόνο αυτές τις δύο ημέρες και σε αυτές τις ώρες, να έρθετε τότε” (συνήθως οι ώρες αυτές είναι νεκρές αφού οι περισσότεροι πελάτες δουλεύουν, όπως και εσύ που πρέπει να αλλάξεις το προιόν που πλήρωσες αλλά δεν δουλεύει) αντί ενός ευγενικού “συγνώμη για την ταλαιπωρία, θα σας το αλλάξουμε άμεσα”.

Maria says:
January 9, 2010 at 6:32 pm

Κάτι αντίστοιχο μου συνέβη και μένα αυτές τις μέρες. Στις 5/1/2010 αγόρασα μαζί με τον γιό μου ένα ασύρματο ελικόπτερο. Όταν πήγαμε σπίτι, ακολουθήσαμε πιστά τις οδηγίες χρήσης. Το φορτίσαμε, βάλαμε μπαταρίες στο κοντρόλ του και με χαρά είπαμε να το δοκιμάσουμε. Επειδή γράφει ότι η λειτουργία του πρέπει να γίνεται κάτω από επιτήρηση ενήλικα, προσωπικά εγώ ξεκίνησα να το λειτουργήσω. Με το που σήκωσα τον μοχλό γιά να απογειωθεί, αυτό χοροπήδαγε στο πάτωμα και στο τέλος μπατάρισε. Αμέσως το θεώρησα σαν ελαττωματικό, το ξανάβαλα στη συσκευασία του και το πήγα στο JUMBO Αλίμου, απ’όπου το είχα αγοράσει 2 μέρες πριν. Υπάρχει πινακίδα στην είσοδο που γράφει ότι αλλαγές ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ προϊόντων γίνονται από Τρίτη έως Παρασκευή και αλλαγές ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ, ΜΟΝΟ κάθε Δευτέρα και Σάββατο από 2-6 μμ. Δεκτό. Ξαναπήγα σήμερα Σάββατο. Με το που το είδαν, μου είπαν ότι αυτά δεν αλλάζονται. Τους είπα ότι, αν καταφέρουν και το πετάξουν, εγώ θα το πάρω πίσω. Οι νεαρές και νεαροί που ήταν πίσω από τον πάγκο με μιά ψυχρότητα μου είπαν ότι το γράφει και το καρτελάκι, κάτω από την τιμή. Τους ξαναείπα ότι δεν είναι δυνατόν ένα προϊόν που στοιχίζει 50 € να μην μου το καλύπτουν με κάποια εγγύηση λειτουργίας ή αλλαγής !! Από τον νόμο είναι υποχρεωμένοι να το αλλάξουν. Η απάντηση ήρθε άμεσα “Και εμείς βάσει νόμου, δεν το αλλάζουμε”. Ο νεαρός “τεχνικός”, το άνοιξε και είδε ότι ένας μικρός πλαστικός άξονας του έλικα, πάχους οδοντογλυφίδας και μήκος ενός εκατοστού ήταν σπασμένος. Μου ξαναλέει “δεν αλλάζεται, βάσει κανονισμού”. Εκνευρισμένη του απάντησα πώς είναι δυνατόν να πουλάνε κινέζικα προϊόντα φτιαγμένα με “ψεύτικα” υλικά και να τα δίνουν τόσο ακριβά και το κυριότερο να μην τα παίρνουν πίσω ????
Από κει και πέρα, αδιαφορία. Δεν ξανασχολήθηκαν μαζί μου. Και ερωτώ : Υπάρχει νόμος που να λέει ότι δεν υποχρεούνται εις αντικατάσταση προϊόντων με πρόβλημα ?
Δεν είναι μόνο το κόστος του είδους που το βρίσκω υπερβολικό γιά τέτοια ψευτοκατασκευή. Δεν είναι το ότι το παιδί μου το πήρε με τα χρήματα που έβγαλε από τα κάλαντα. 50€ είναι πολλά γιά εμάς τους χαμηλόμισθους, αλλά είναι σταγόνα στον ωκεανό γιά έναν κολωσσό σαν την αλυσίδα JUMBO.
Δεν υπάρχει καμμία ανθρωπιά, καμμία ευαισθησία, καμμία εξυπηρέτηση. Είναι όλοι τους απρόσωποι και ψυχροί επαγγελματίες. Έτσι δυστυχώς έχουν εκπαιδεύσει και τους υπαλλήλους τους. Κ Ρ Ι Μ Α.

admin says:
January 10, 2010 at 8:05 pm
Το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να μην ξαναψωνήσουμε απο τα Jumbo. Εγω απο ανάλογη συμπεριφορά ΔΕΝ ξαναπήγα στα Jumbo

Aggelis says:
January 26, 2010 at 10:45 am
Είναι απαράδεκτοι. Κρύβονται πίσω από τη φράση πολιτική της εταιρίας επειδή γνωρίζουν ότι στην Ελλάδα βασιλεύει η ανομία! Για παράδειγμα δέχονται τα χρηματά μας μετρητοίς και επί τόπου σε ότι αφορά τις πωλήσεις όλες τις μέρες της εβδομάδος και μέχρι αργά παραβιάζοντας το ωράριο που παλεύουν να διατηρήσουν τα φτωχομάγαζα αλλά όταν πρόκειται για αλλαγές ελλατωματικών προιόντων δέχονται μόνο δύο μέρες και σε ώρες που κανένας δεν μπορεί να πάει εκεί..οπότε πρέπει να χάσεις την δουλειά σου για να πάρεις στην πλάτη (αυτό που εξ ορισμού έπρεπε να είναι σε καλή κατάσταση) και να το πας για αντικατάσταση…ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ.

Υσ. Χτες έφυγαν άλλοι δύο απογοητευμένοι μαζί μου στις 18:10 επειδή δέχονταν αλλαγές μέχρι 18:00….ΝΤΡΟΠΗ

ΔΕΝ ΞΑΝΑΨΩΝΙΖΟΥΜΕ ΚΥΡΙΟΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ. ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ..

PANOS says:
January 30, 2010 at 3:35 am
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΛΕΕΙ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΜΠΤΗΡΑ ΑΠΟ ΤΑ JUMBO ΛΑΜΙΑΣ.ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΧ/ΣΗ ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ Η ΑΛΛΑΓΗ.ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΩΣΗ.ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΟ.ΑΣ ΜΗΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΧΑΖΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΑΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ.ΕΛΕΟΣ

marci says:
February 5, 2010 at 2:11 pm
ΓΕΙΑ ΣΑΣ…ΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΩΝ JUMΒO….ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΤΗ ΦΙΛΗ ΜΑΡΙΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ”Έτσι δυστυχώς έχουν εκπαιδεύσει και τους υπαλλήλους τους”….ΛΟΙΠΟΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΛΛΑΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ….ΣΥΜΦΩΝΩ…ΑΛΛΑ ΑΣ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΛΙΓΑΚΙ ΟΤΙ ”ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΙΝΑΙ” ΔΕΝ ΦΤΑΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΝΕΙ!!!ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟΝ ΠΕΛΛΑΤΗ ”ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ Η ”ΔΗΘΕΝ”ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ JUMBO ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΟΣ….ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΔΥΣΤΥΧΩΣ…ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙ Η ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΜΟΥ ΘΑ ΦΑΩ ΑΠΟΛΥΣΗ….ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ”ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΣ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ”…ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΝΑ ΟΡΙΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΛΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ JUMBO ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΑΙ…ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ….ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΨΩΝΙΖΟΥΝ ΕΚΕΙ….ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ….ΑΝ ΠΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΒΕΡΝΑ ΚΑΙ ΦΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΣ…..ΣΤΑ JUMBO ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΣ?

Konstantia says:
March 19, 2010 at 7:18 am
Ego prosopika den exo antimetopisei pote kanena problima eite apo ta proionta Jambo eite apo tin e3ipiretisi tous …

To na min allazoune ena proion to opio den mporei na pistopii8ei ean xrisimopii8ike i oxi to brisko apolitos logiko .

To na simperiferonte etsi to brisko apolitos paralogo , opos kai tin simperifora tou katanaloti gia ena lamptira …

Ego e3ipireti8ika apo to Jambo me rouxa kai paixnidia gia to paidi mou edo kai polla xronia (4) kai ta opia (ektos apo ta paixnidia) mporo na ta metafero kai se alla paidakia dioti einai akomi se apsogi katastasi .

Epidi to diko mou paidi omos anaptisete ragdea kai ta noumera den simfonoune me tin anapti3i tou (einai trofantoulis ) to Jampo den me kaliptei pleon … Omos se paidia me fisiologiki anapti3i mporoune na dosoune ena epipedo piotitas kalitero apo tis laikis kai se times xamiloteres tou emporiou pou aisxrokairdia eidika sta paidika eidi pernei kai dinei .

To na katadikaso ena katastima gia ena lamptira to brisko 8libera mnisikako … An einai etsi mporoume aneta na katadikasoume ta panta ….

Oudis apsogos kai den mou polikaigete kai karfaki gia tin alisida Jambo apla to brika lan8asmena epi8etiko to a8ro .

Mporei i aganaktisi os pros tin simperifora na einai dikaiologimeni alla i oli simperifora tou aganaktizmenou kata eme einai uperbolikotati kai lan8anousa .

Auto pou exo paratirisei kai a3izei na to kataggileis ean 8eleis na piasteis apo kapou einai to apisteuto anebasma timon kata tin diarkia ton eorton pou upoti8ete pos uparxei kai ektposi .

50% pano oi times (eleino kata tin apopsi mou) kai to monadiko a3isimeioto epi tou 8ematos tis siggekrimenis alisidas (pali kata tin apopsi mou) .

ΖΗΣΗΣ says:
April 15, 2010 at 2:19 pm
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΙΚΟ ΚΩΔΙΚΑ (ΑΡΘΡΑ 534-537) ΤΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΑΓΜΑ ΠΩΛΕΙΤΑΙ, ΕΑΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΕΛΛΑΤΩΜΑ
ΕΝΤΟΣ Ε-Ξ-Ι Μ-Η-Ν-Ω-Ν ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ,
ΤΟΤΕ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΕΛΛΑΤΩΜΑ ΑΥΤΟ Π-Ρ-Ο-Ϋ-Π-Η-Ρ-Χ-Ε ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΚΑΙ Ο Π-Ω-Λ-Η-Τ-Η-Σ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ Α-Π-Ο-Δ-Ε-Ι-Ξ-Ε-Ι ΟΤΙ ΤΟ ΕΛΛΑΤΩΜΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ Κ-Α-Κ-Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗ.
Δ-Ε-Ν ΚΑΛΕΙΤΑΙ Ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΗ ΧΡΗΣΗ Η΄ ΟΤΙ ΤΟ ΕΛΛΑΤΩΜΑ ΠΡΟΫΠΗΡΧΕ.
ΕΠΙΣΗΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ, Ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΝΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Α-Ν-Α-Ι-Τ-Ι-Ο-Λ-Ο-Γ-Η-Τ-Α (ΧΩΡΙΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ)…
ΜΙΑ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΑΠΟΛΥΤΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ “ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ” ΚΑΙ ΤΙΣ “ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ” ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ.
ΕΠΙΣΗΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΜΑΣ “ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΕΙ” (?!?!) ΚΑΠΟΙΟ ΤΑΜΠΕΛΑΚΙ,
ΑΥΤΟ Δ-Ε-Ν ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Ν-Ο-Μ-Ι-Μ-Ο-Π-Ο-Ι-Ε-Ι-Τ-Α-Ι
Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ
Ν-Ο-Μ-Ι-Μ-Α Δ-Ι-Κ-Α-Ι-Ω-Μ-Α-Τ-Α ΤΩΝ ΑΓΟΡΑΣΤΩΝ.
ΕΠΙΣΗΣ, ΑΝ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗ ΤΟΝ Β-Ο-Λ-Ε-Υ-Ε-Ι ΝΑ ΨΩΝΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΖΑΜΠΟ (ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ), ΤΟΤΕ ΚΑΛΩΣ ΨΩΝΙΖΕΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ. ΕΙΠΑΜΕ ΟΤΙ Η ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΕΓΓΥΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΟΙ “ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ” ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΔΕ ΜΑΣ ΑΓΓΙΖΟΥΝ.
————–
ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΖΑΜΠΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ) ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΕΙΔΗ ΔΩΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΟΧΙΚΩΝ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΩΝ (ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΚΙΝΓΚ).

ΔΗΜΗΤΡΗΣ says:
May 3, 2010 at 2:21 am
ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ…

ΝΑ ΠΕΡΝΩ ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΟΣΤΑ ΠΛΕΟΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ, ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΤΑΡΤΗ… ΝΑ ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΡΙ ΠΟΤΕ… ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΜΕΣΑ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟ.

Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ… ΝΑ ΠΑΩ ΕΓΩ ΜΕΓΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΑΓΗ….

ΡΕ ΠΟΣΟ ΜΑΜΑΚΕΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ???

ΠΡΟΤΙΜΗΣΑ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΣΧΕΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ… ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΧΕ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΣΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ, ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΖΕΥΓΜΕΝΟΙ. ΞΕΦΤΙΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ…

ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΓΡΑΨΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΤΕ…

ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΤΕ ΝΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΛΟΓΟΥΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ, ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΠΡΟΣΩΠΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΥΤΗ… ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΑ. ΠΛΟΥΤΙΣΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΦΘΗΝΟΠΡΑΓΜΑΤΑ….

ΑΛΙΚΗ says:
June 23, 2010 at 1:27 am
Αυτή η αυθαίρετη πολιτική του Jumbo θα πρέπει να λάβει τέλος! Αγόρασα σήμερα 22/6/2010 από το κατάστημα Jumbo Βριλησσίων δύο (2) νεροπίστολα τα οποία διαπίστωσα λίγα λεπτά αργότερα ότι ήταν σπασμένα. Επέστρεψα στο κατάστημα και μου είπαν ότι μπορούσα να τα αλλάξω με όμοια προϊόντα. Τα προϊόντα που άλλαξα ήταν επίσης ελλατωματικά. Όταν ξαναεπέστρεψα μετά από 15 λεπτά στο κατάστημα για να τα αλλάξω η αρμόδια υπάλληλος διαπίστωσε ότι όντως τα προϊόντα δεν λειτουργούσαν αλλά αρνήθηκε να γίνει η αλλαγή λέγοντας ότι θα πρέπει να τα αλλάξω το Σάββατο 14:00 μ.μ. έως 18:00 μ.μ. Ζήτησα να μου γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλά και αυτό το αρνήθηκε επικαλώντας ότι αυτή είναι η πολιτική της εταιρίας. Μετά από επιμονή μου φώναξε τον προϊστάμενο ο οποίος αγενέστατα είπε ακριβώς τα ίδια, και τέλος ζήτησε από την υπάλληλο να καλέσει την αστυνομία για να γίνει καταγγελία εις βάρος μου για την κακή μου συμπεριφορά. Να αναφέρω, επίσης, ότι όταν ζήτησα να μιλήσω με τα κεντρικά με παρέπεμψε η υπάλληλος να στείλω fax διότι και αυτό είναι μέρος της «πολιτικής» της εταιρίας – να μην μιλαέι κανένας αρμόδιος με τους πελάτες. Η συγκεκριμένη εταιρία μου έχει αρνηθεί πολλές φορές αλλαγές προϊόντων επικαλούμενη διάφορους λόγους, «πολιτικές» και αναρτημένες «ταμπέλες» – π.χ. λάθος μέρα και ώρα, ρούχα της εταιρίας Disney δεν αλλάζονται, έλλειψη κωδικού από συγκεκριμένο κατάστημα και παραπομπή σε κάποιο άλλο πολύ πιο μακριά, είδη που βαπτίζονται εποχιακά ενώ δεν είναι και δεν αλλάζονται, κτλ… Έκανα επώνυμη καταγγελία στην Γενική Γραμματεία του Καταναλωτή και στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Τέλος εννοείται πως δεν θα ξαναψωνίσω από τα καταστήματα Jumbo και θα κάνω ότι μπορώ για να τα δισφημήσω!

admin says:
June 23, 2010 at 7:59 am
και εγω εζησα την αγενεια υπαλλήλου και προισταμενου , εκανα καραγγελια στη Γενική Γραμματεία του Καταναλωτή και δεν βγήκε τίποτα . Η ΓΓΚ είναι για κλάματα. Στο Συνήγορο του Καταναλωτή ίσως γίνει κάτι.
Προφανώς δεν ξαναπάτησα το πόδι μου στα Jumbo

ΕΙΡΗΝΗ ΣΑΛΩΜΙΔΗ says:
July 13, 2010 at 8:37 am
ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΙΑ ΠΕΤΣΕΤΑ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΑΠΟ ΤΑ Jumbo ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΟΥ. ΠΗΓΑ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΟΤΙ ΞΕΚΟΛΛΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΝΩ ΑΝΟΙΓΕ ΤΡΥΠΑ ΣΤΗΝ ΠΕΤΣΕΤΑ!!!! ΦΟΒΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ! ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΙΣ 7 ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΗΤΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 6 ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ. ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΦΕΥΓΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΠΕΤΣΕΤΑ ΧΩΡΙΣ ΤΡΥΠΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ{ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΗ?}. ΛΟΙΠΟΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΞΕΦΤΥΛΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΙΟΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΝΑ ΒΓΩ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΟ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΙ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΞΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΑ ΨΩΝΙΑ ΜΟΥ… ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΟ ΥΦΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΟΛΩΝΟΥ…ΑΠΕΙΛΗΣΕ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΕΤΣΕΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΦΙ[ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ..ΜΑΛΛΟΝ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΛΕΦΤΡΑ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΗΣ].
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΤΑ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΟΥΣ.

gamatos says:
July 22, 2010 at 3:23 am
Ειναι νομιμο το ωραριο αλλαγων τους γιατι σε εχουν ενημερωσει και εξακολουθουν να το κανουν εδψ και ενα χρονο.
Αν εσυ δεν δινεις σημασια ειναι δικο σου θεμα.
Απο το πασχα του 2009 ισχυει το ωραριο αυτο αλλα δε λεει κανεις να το καταλαβει και να το δεχτει.
Θα προτιμουσες κυρια Ειρηνη να μπεις μεσα με το “πατσαβουρι” οπως το λες και να σε σταματησει η υπευθυνη ασφαλειας για ελεγχο (αφου δε θα ηξερε οτι εχεις ηδη πληρωσει)μποστα σε ολο το κοσμο και να ψαχνεις εσυ μετα για την αποδειξει που λεει οτι εχεις πληρωσει? Μαλλον οχι.
Και οσο για το νομο περι ελλατωματικων , πειτε μου ενας απο σας ποσο λογικο το βρισκετε να σας φερνουν σπασμενο βαζο για αλλαγη και να σας λενε οτι ετσι το πηραν?
Δηλαδη η υπευθυνη στησιματος , η ταμειας που το περασε αλλα και ο πελατης ειναι ολοι τουσ θεοστραβοι και δε το ειδαν οτι ηταν σπασμενο?
Η ενα ελικοπτερο που το πηρα το παιδακι , του επεσε και εσπασε και μετα το παει για αλλαγη γιατι χαλασε ετσι ξαφνικα απο μονο του ?
Υπηρξα υπαλληλος σε jumbo και μου ετυχε περιστατικο με ενα πελατη που μου εφερε για αλλαγη 3 κερια ρεσο απο την συσκευασια τον 50 με το εξης ελλατωμα
και ειχε την απιτηση να του τα αλλαξω (τα 3 τεμαχια)
με νεα συσκευασια (50 τεμαχια).πειτε μου λοιπον εσεις ποιος ειναι ο παραλογος στην υποθεση, εγω που δεν εκανα την αλλαγη η ο τσιπης που αγορασε 50 κερια με 1.5 ευρω και μου εφερε πισω τα 3 για να του δωσω αλλα 50?

Σωτηρης says:
July 31, 2010 at 10:46 pm
να ψωνιζεται απο μικρα και ελληνικα μαγαζακια πολλες φορες εχω δει
τις ιδιες τιμες με τις μεγαλες αλυσιδες καταστηματων.

STAM says:
August 16, 2010 at 2:31 pm
”πολική της εταιρείας να μην βγαίνει κανένας στο τηλέφωνο για να μιλήσει με τους πελάτες! Μόνο email or fax !!! ”.ΒΑΚΑΚΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Γ (EINAI O ΚΥΡΙΟΣ ”JUMBO”)ΦΙΛΟΘΕΗ
Ελληνικού Στρατού 14 TK 15237 ΤΗΛ. 2106818677 , 2106817147 . ΠΗΓΗ http://www.whitepages.gr

STAM says:
August 16, 2010 at 2:49 pm
Πρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος Ο ΒΑΚΑΚΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Γ.Εχω και εγω ιδια προβληματα με ενα απανιονισμενο νερο που δεν μπορω να επιστρεψω (το βρηκα σε αλλη αλυσιδα 25% φθηνοτερα), με προσχημα αλλωτε οτι ειναι απορρυπαντικο και αλλωτε καλλυντικο (διοτι ταμπελακια στο καταστημα προσδιοριζουν οτι τα συγκεκριμενα ειδη δεν επιστρεφονται-πολιτικη της εταιρειας).Η συσκευασια αναγραφει επανω την λεξη ”νερο” και πουθενα τη λεξη απορρυπαντικο η καλλυντικο,επισης στην ταμειακη αποδειξη δεν λεει πουθενα γραπτως οτι δεν επιστρεφονται τα απανιονισμενα νερα και επισης δεν αναφερει πουθενα γραπτως το χρονικο περιθωριο για επιστροφες ,αρα αναγνωριζουν εμμεσα με αυτο τον τροπο την ισχυ των Ελληνικων-Ευρωπαικων νομοθεσιων,αλλα κατα τα αλλα βαπτιζουν οτι θελουν , οπως θελουν.

νκ says:
October 3, 2010 at 3:13 pm
Να το ξεκαθαρίσουμε από την αρχή ότι δεν είμαι υπάλληλος της εταιρίας, ούτε έχω εργαστεί ποτέ εκεί.Η αλήθεια είναι πολύπλευρη.
Ο υπάλληλος ο οποίος πολλές φορές έρχεται αντιμέτωπος με την κακή πολιτική της εταιρίας είναι υποχρεωμένος να κάνει την “μπροστάντζα” ξέρετε τί σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι ακούει τα παράπονα και κάνει τον δικηγόρο του διαβόλου για να την “γλυτώνει” το αφεντικό. Σημαίνει ότι χρειάζεται την δουλειά, ίσως να μην έχει την δυνατότητα να εργαστεί αλλού (δεν είμαστε όλοι πτυχιούχοι ΑΕΙ να μπορούμε να βρούμε άλλη εργασία εύκολα) και όταν υπογράφει σύμβαση εργασίας με την εταιρία, εξ ορισμού υποχρεώνεται να κάνει ό,τι βλακεία του λέει το μεγαλοκεφάλι. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ούτε κατά διάνοια ότι συμφωνεί με αυτό. Αλλά ΔΕΝ μπορεί να κάνει αλλιώς. Όταν λοιπόν εργάζεσαι με πενιχρούς μισθούς και κάνεις το παιδί για όλες τις δουλειές στο κατάστημα και κάθε μέρα ακούς το κοντό και το μακρύ του καθενός και δεν βρίσκεις το δίκαιό σου από πουθενά, απλώς γίνεσαι “αναίσθητος” και παπαγαλίζεις αυτό που σου λέει το αφεντικό (το οποίο παρεμπιπτόντως λίγο το νοιάζει, σε ένα γραφείο κάθεται μακριά και “αφόδευσε” κι όλας για τον απλό υπαλληλίσκο του ή τον καταναλωτή)για να μην χάσει το μισθό του.
Σε τέτοιου τύπου εταιρίες (σε μία εκ των οποίων εργάζομαι και εγώ) ο μάνατζερ είναι πάντα κοντά και συχνά πυκνά αποτελεί και τον “χαφιέ” του αφεντικού. Άρα και δίκαιο να θέλει να σας δώσει ο υπάλληλος ΔΕΝ μπορεί. Το ξέρετε ότι ΑΝ δεν κάνει αυτό που του ζητάει η εταιρία, και από ευθιξία αλλάξει κάποιο από τα προιόντα, τον βάζουν να πληρώσει την “χασούρα” από την τσέπη του; Φανταστείτε τώρα πόσες αλλαγές γίνονται καθημερινά και να πληρώνει ο υπάλληλος όλες αυτές τις αλλαγές. Απλώς δεν είναι εφικτό. Σίγουρα, θα έπρεπε να είναι πιο ευγενικοί απέναντι στον καταναλωτή που δεν φταίει και σε τίποτε. Όμως, κοιτάξτε γύρω σας. Πόσες φορές έχετε μπει σε μαγαζιά με ρούχα και βλέπετε την πωλήτρια να είναι αδιάφορη; Ή πόσες φορές πάτε σε σουπερμάρκετ και η ταμίας καν δεν σας βλέπει; Στις μεγάλες αλυσίδες που επικρατεί το “δίκαιο του αφεντικού” ο μικρουπάλληλος κάποια στιγμή αποφασίζει ότι δεν πρόκειται να κάθεται και να τσακώνεται και να δίνει εξηγήσεις για το πλούσιο αφεντικό. Πηγαίνει, δουλεύει και φεύγει.
Τώρα όσον αφορά το δίκαιο του καταναλωτή η καταγγέλλουσα για μένα έχει δίκαιο. Είτε είναι μία λάμπα, είτε είναι κάτι αξίας πολλών ευρώ, έχει το δικαίωμα να βρει το δίκαιό της. Παρ’ όλα αυτά, στην Ελληνική Τανζανία στην οποία ζούμε όπου ΟΛΑ λειτουργούν δήθεν, πραγματικά πιστεύετε ότι το κεφάλαιο δεν κυβερνάει; Είναι σωστό; Φυσικά και όχι!!! Όπως έχει διαμορφωθεί το κλίμα όμως, το να πιστεύουμε σε ένα ουτοπικό κράτος δικαίου απλώς μας εκνευρίζει.
Για μένα προσωπικά οι λύσεις είναι δύο. Από την μία μεριά να κατανοήσουμε ότι είναι αλήθεια πως ό,τι πληρώνεις αυτό και παίρνεις. Στην αλυσίδα που εργάζομαι εγώ (τύπου Jumbo) τα προιόντα είναι για “μία σεζόν” από την Κίνα. Αυτό σημαίνει ότι αν είσαι τυχερός θα σου κρατήσουν για ΛΙΓΟ και ανάλογα με την χρήση. Για αυτό και είναι πάρα πολύ φτηνά. Δηλαδή σε αυτά τα μαγαζιά πρέπει να πηγαίνουμε και να αγοράζουμε εποχικά προιόντα ή κάτι που και να χαλάσει δεν μας νοιάζει. Διακοσμητικά, κεριά κτλ. Αν περιμένουμε να δώσουμε ποιότητα στα παιδιά μας από εκεί…τότε δυστυχώς θα απογοητευτούμε. Τα προιόντα δεν είναι επικίνδυνα, αλλά είναι άχρηστα. Το δεύτερο είναι ότι πρέπει επιτέλους ΟΛΟΙ να κάνουμε την κίνηση της κυρίας με την λάμπα. Αν όλοι αρχίζαμε τις αγωγές, κάποια στιγμή θα άλλαζαν τα πράγματα. Όμως ποιός το κάνει και ποιός μπορεί να μπαίνει σε μεγάλες δικαστικές, πολυέξοδες διαμάχες με τους μεγαλοκαρχαρίες;

KAE says:
November 12, 2010 at 4:33 am
Πολλές φορές έχω αγορασει πραγματακια απο το εν λόγο καταστημα τα οποία έιτε δεν δουλευουν ή υπολειτουργουν. Μετα απο 7 χρονια ξερω πολυ καλα οτι θα αγορασω κατ απο εκει το οποίο δεν χρειάζεται μπαταρίες ή ρεύμα (οδυνηρη εμπειρια με ενα λαμπακι νυκτος με υγρο και χρυσόσκονη). Αυτο ωστόσο που με εξοργύζουν είναι τα ακόλουθα και όχι μια απλή λάμπα..

1) Έχουν απολύσει κάθε υπάλληλο που συνδικαλίζεται
2) Έχουν απολύσει έγκυο γυναίκα
3) Δεν επιτρέπουν στις ταμίες να κάθονται στις καρέκλες που υπάρχουν στα ταμεία με ΒΑΣΗ του ΝΟΜΟΥ
4) Τον τελευταίο καιρό έβαλαν και σεκουριτι οι οποίοι ψάχνουν τις τσάντες των πελατων κατα την εξοδό τους και δεν εννοώ τις σακούλες! (Κατι στο οποίο έκανα μεγάλη φασαρία καθώς λόγω απόστασης όλο εκεί είμαι χαζεύω τις καινούργες παραλαβές και αγοραζω κατι ψευτοπραγματάκια)
5) Αν μιλήσεις σε υπάλληλο εκτός του πόσο κάνει και που μπορω να βρώ αυτό και είναι εκεί ο υπέυθυνος του καταστήματος σε αγριοκοιτάζει και μετά επιπλήττει τον εργαζόμενο… (την τελευταία φορα έβγαλα την Β καμπαρντίνα μου καθώς φούντωσα και τον αγριοκοίταξα… τσιπα δεν είχε….)
6) Εν καιρό κρίσης είναι η μόνη αλυσίδα που επεκτείνεται και ανοίγει αρκετά καινούργια καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο
7) Κυριολεκτικά δεν ξέρουν τι πουλάνε… επομένως μάθετε να ξεχωρίζετε την ποιότητα (διότι έχει και αρκετές εκπλήξεις) και μην στέκεστε μόνο στην χαμηλή τους τιμή.

TERRY says:
December 13, 2010 at 3:43 pm
13.12.2010
Δουλεύω σε μια Αμερικάνικη εταιρεία. Κάθε Χριστούγεννα, το τμήμα Marketing της εταιρείας μας προωθεί σε όλους τους εργαζόμενους της, μια λίστα με δώρα που επιθυμουν παιδάκια απο “το Χαμόγελο του Παιδιού”. Φέτος λοιπόν αποφασίσαμε μεταξύ των άλλων, να πάρουμε ένα ποδήλατο για ένα παιδάκι και η προθεσμία για την αποστολή του δώρου ήταν μια μέρα μετά την αγορά του. Πήγαμε στο Jambo,είδαμε ένα ποδήλατο της αρεσκείας μας και ζητήσαμε ένα το ίδιο. Γυρνώντας στην εταιρεία μας και ενώ το συναρμολογούσαμε, διαπιστώσαμε ότι δεν υπήρχαν βοηθητικές ρόδες μέσα. (Τοσο η υπάλληλος που διαβεβαίωσε όσο και το κουτί απο έξω έδειχναν ότι υπήρχαν βοηθητικές ρόδες). Πήραμε λοιπόν το κατάστημα Βαρυμπόμπης και ζητήσαμε να γίνει άμεση αντικατάσταση γιατί το ποδήλατο έπρεπε να παραδοθεί την επομένη. Η απάντησή τους ήταν ότι αλλαγές γίνονται μόνο Σάββατο και Δευτέρα 2 μμ -6μμ. Τους εξηγήσαμε ότι αυτό δεν ήταν δυνατόν, γιατί για λόγω ανωτέρας βίας, το ποδήλατο θα έπρεπε να παραδοθεί την επομένη. Ανένδοτοι και χωρίς ίχνος ευαισθησίας που η πράξη είχε φιλανθρωπικό χαρακτήρα, δεν δέχθηκαν να μας το αλλάξουν, εξηγώντας μας την πολιτική του καταστήματος όσον αφορά στο συγκεκριμένο ωράριο αλλαγής ελλατωματικών προιόντων. Τους υπαλλήλους τους κατααβαίνω, την δουλειά τους κάνουν και μάλιστα απο ότι έχω ακούσει είναι κακοπληρωμένοι, όπως έχω ακούσει και φήμες για εκμετάλευση, αλλά μια τόσο μεγάλη επιχείρηση που έχει σαν αντικείμενο της τα παιδιά και την ευαισθησία των μεγάλων προς όλα τα παιδάκια, δικά τους και ξένα, θα έπρεπε αν ήταν και οι ίδιοι περισσότερο ευαίσθητοι να δείχνουν πιο ελαστικοί σε μερικές περιπτώσεις.
Προσωπικά δεν πρόκειται να αγοράσω εφ’ εξής κανένα παιχνιδάκι απο το συγκεκριμένο κατάστημα. Και όχι μόνο. Το έχω διαδόσει σε όλους τους γνωστούς μου, εντός και εκτός εταιρείας μου.
Δεν ανέχομαι να μας αντιμετωπίζουν με αυτόν τον τρόπο, ειδικά εμας. Που χωρίς εμάς τους γονείς, αλλά και όλους τους ανθρώπους που αγαπούν τα παιδιά, δεν θα είχαν δημιουργήσει τίποτα απο αυτά που έχουν. Ντροπή τους !!!!!!!!!!!!! Είναι και Χριστούγεννα…φαίνεται πως το πνεύμα των Χριστουγένων δεν κατοικεί εκει. Τι να πω !!!!!

aπ says:
December 27, 2010 at 5:13 pm
Σήμερα πήγα στο Jumbo στη Νερατζιώτισσα να αλλάξω ένα ποδηλατάκι. Τι να πω δεν ήξερα- δεν ρώταγα ότι δεν αλλάζουν Δευτέρες!
Έκανα και το λάθος να πάω με τα πόδια με τη μικρή και το καροτσάκι φορτωμένο με το ποδηλατάκι γιατί πίστευα ότι θα λειτουργούν τα ασανσέρ στο σταθμό. Τι να πω δεν ήξερα- δεν ρώταγα! Είμαι και 6 μηνών έγκυος και άντε να κατεβάσεις το καροτσάκι 4 σκαλες από το σταθμό!
Φτάνω αναψοκοκκινισμένη και η υπάλληλος μου λέει κατά τα γνωστά ότι αλλαγές δε γίνονται (και σίγουρα τους φοβίζουν και τους εκμεταλλεύονται αλλά όντως από ευαισθησία η πρώτη κοπέλα μηδέν- τι να πω εύχομαι να έχει καλή εγκυμοσύνη κι αυτή και να αντέχει… Ο διευθυντής τουλάχιστον προσφέρθηκε να με βοηθήσει να ξανανεβάσω το καρότσι στις σκάλες!!!!)
Ξεπέρασα τισ αρχικές μου παρορμήσεις:
!) Να σπάσω το ποδηλατάκι στο κεφάλι της κοπέλας και να ισχυριστώ ότι ήταν ελαττωματικό (το ποδήλατο όχι το κεφάλι)
2) Να βάλω φωτιά στο μαγαζί ή τουλάχιστον να πάρω την πυροσβεστική και να πω ότι μου μυρίζει καμένο (εγκύος είμαι και μου μυρίζουν πολλά!) και να αναγκαστούν να το εκκενώσουν.

Και σιγά σιγά γυρισα με το καρότσι και το ποδηλατάκι. Έβαλα και τα κλάματα όταν μια καλή κυρία προσφέρθηκε να με βοηθήσει στη σκάλα (οι ορμόνες βλέπετε).

Και συμφωνώ με τον Terry ότι δεν ανέχομαι να μας αντιμετωπίζουν με αυτόν τον τρόπο. Και ότι δε θα ξαναψωνίσω και θα αποτρέψω και όποιον μπορώ να πατήσει το πόδι του εκεί μέσα.
Και χαίρομαι γιατί εκτός από την ψυχοθεραπευτική αξία αυτού του μικρού κειμένου, αισθάνομαι ότι είμαστε πολλοί και ότι μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά.

22 σχόλια:

ΤΑΣΟΣ είπε...

Ειναι απατεωνες αγορασα σημερα στις 17.30 μια μπαλα ποδοσφερου 10 ευρω και στις 19.30 ενω παιζαμε σε πεντεχπεντε με χορταρι σε ενα σουτ εσκασε παιδια η απαντηση που ελαβα; ειχε πολυ γελιο ειναι ακουστε " ειναι μεταχειρισμερνη" δηλαδη τα προιντα τα παιρνουμε και τα βαζουμε βιτρινα μεχρι να δουμε αν ειναι καλης ποιοτητας. Σημειωστε οτι ειμαι 37 χρονων και οχι παιδακι. ΜΕΓΑΛΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ!!!!

Antonia είπε...

Η πολιτική της εταιρείας "jumbo" είναι επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!!! Μου έχουν συμβεί πολλά από τα παραπάνω και νιώθοντας τρομερά αδικημένη έψαξα να βρω στο διαδίκτυο παράπονα γιατί αλλιώς θα πίστευα ότι είμαι "υπερβολική".
Επιτέλους θα πρέπει να αποκτήσει φωνή ο καταναλωτής στην Ελλάδα!
Το μόνο που μπορώ να κάνω για την ώρα είναι να αναρτίσω όπου μπορώ τα αρνητικά μου σχόλια και να αποτρέπω από δω και στο εξής όποιον μπορώ από το να αγοράσει οτιδήποτε από αυτούς τους απατεώνες.

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΕΝΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΜΗ.ΑΠΡΟΣΩΠΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠ ΤΟ JUMBO ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ....ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ...ΔΟΥ ΛΕΥΑ ΣΤΟ JUMBO KOΛΩΝΟΥ ΩΣ ΤΑΜΙΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ,ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΜΕ ΑΠΟΛΥΣΑΝΕ...ΟΣΟ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΑΘΛΙΟ ΤΡΟΠΟ ΕΤΣΙ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥΣ...ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ Η ΟΠΟΙΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΡΕΣΕΙ,ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΠΛΉΡΩΝΕΤΑΙ.ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ...ΟΤΑΝ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΟΥΛΕΥΩ,ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΜΑ ΟΤΙ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ...ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΠΑΛΙ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ.ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΕ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΤΙ ΗΘΕΛΑΝ ΚΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ..ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ..ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΒΓΗΚΕ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ ΩΣ"ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ JUMBO" ΟΙ ΤΑΜΙΕΣ ΑΝ ΔΕΝ ΧΤΥΠΑΓΑΝΕ ΚΑΤΙ,ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΑΝΕ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΟ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΜΕΣ ΣΤΟ ΚΑΡΟΤΣΙ Η ΣΕ ΧΕΡΙ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΒΛΕΠΕ Ο ΕΠΟΠΤΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΔΩΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΣΟΥΜΕ,ΤΡΩΓΑΜΕ ΓΡΑΠΤΗ ΕΠΙΠΛΗΞΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΓΡΑΠΤΗ ΜΑΣ ΔΙΩΧΝΑΝΕ...ΠΕΡΑ ΑΠ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΝΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΜΕ...ΟΤΑΝ ΕΓΩ ΑΠΟΛΥΘΗΚΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ.ΗΤΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΜΕΤΑ...ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΕΤΡΑΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΙΣ ΕΔΙΩΞΕΣ ΓΑΙΤΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΙΣ ΚΟΠΕΛΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΧΑΝ ΓΥΡΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΑΔΕΙΑ ΕΓΚΥΜΟΣΗΝΗΣ...ΟΛΑ ΔΗΛΑΔΗ ΗΤΑΝ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΤΣΙ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ Σ ΑΠΟΛΥΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΡΟΣΩΠΟΣ ΠΟΥ Σ ΕΦΝΥΔΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ..ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ...Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ"ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ" ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ...ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ,ΔΙΟΤΙ ΟΤΙ ΑΠΟΘΥΜΕΝΟ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠ ΑΥΤΟ ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΟΑΓΩΝΤΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΞΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ...ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΠΟΛΥ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ,ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΑ ΜΟΝΟ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΩΡΕΣ ΕΝΙΩΣΑ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΠΕΡΑ ΕΧΑΣΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΑΠ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ...ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΑ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ...

Ανώνυμος είπε...

Καλά κάνει αφού εμείς τον φτιάξαμε. Τα βιβλιοχαρτοπωλεία (πάνω στον οποίο ασέλγησε η "φίρμα"), του έδωσαν αφορμή να γιγαντωθεί. Πέφτει σε τζίρο και εισπράξεις, γι' αυτό κάνει νέα καταστήματα. Ο τύπος που τα έχει, έχει μεγάλες πολιτικές πλάτες. Και πελάτες. Αυτοί που του τα ακουμπάνε, έστω και αν δεν τύχουν καλής ποιότητας προϊόντα ξαναπάνε. Τόσοι ξένοι γύφτοι που έχουν έρθει στα γυφτομάγαζα αυτά, ανοίγουν συσκευασίες, πετάνε πράγματα κάτω και γενικά μια συμπεριφορά απαράδεκτη. Μόνο εκεί είναι το φυσικό τους περιβάλλον και όσων νεοελλήνων καταναλωτών (εδώ γελάμε...) έφτιαξαν τα κάθε λογής μεγάλα μαγαζά.
Βέβαια δεν φταίει μόνο ο καταναλωτής(???), αλλά και ο εμπορίσκος που όσο καιρό ήταν μόνος του, ασελγούσε επάνω στον πελάτη του με τα υπερκέρδη που έβγαζε. Μιλάω για τους 80 χρονους μέχρι και 60 χρονούς που γάμησαν την αγορά και γίναν τα πάσης φύσεως LIDL, PRAKTIKER, JUMBO κ.α

Ανώνυμος είπε...

mia parimia lei oti to ftino to kreas ine gia ta skilia to ftino pragma den ine kai panta kalo tis perisoteres fores ine sapio i epoxes den ine na petame lefta se skoupidia.

Ανώνυμος είπε...

23/12 αγοράζω μεταξύ άλλων ένα ελικόπτερο αξίας 40€ δώρο στον γιο μου για τα Χριστούγεννα. Όταν το δώρο ανοίχτηκε διαπίστωσα πως δεν λειτουργούσε και έτσι είπα την επόμενη εργάσιμη 27/12 να πάω να το αλλάξω. Πέρα του ότι μου είπαν πως δεν είναι ημέρα αλλαγών με διαβεβαίωσαν πως δεν γίνεται αλλαγή στα ελικόπτερα. Να μην μακρηγορώ μίλησα με μια διευθύντρια εκεί η οποία προσπαθούσε να μου δικαιολογήσει την "πολιτική της εταιρίας". Της είπα ότι μου λέει βλακείες και το ξέρει γιατί το να μην σου αλλάζουν ένα ελαττωματικό προϊόν δεν έχει λογική. Στο τέλος μου έλεγε πως έχω δίκιο αλλά δεν μπορεί να κάνει κάτι. Της είπα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσω ούτε μια καρφίτσα ποτέ μου από τα jumbo και να πει στους ανωτέρους της να βάλουν την πολιτική τους εκεί που ξέρουν. Πραγματικά τα jumbo έσβησαν για εμένα και αν έκαναν όλοι οι καταναλωτές το ίδιο δεν θα υπήρχαν αυτά τα φαινόμενα.

Ανώνυμος είπε...

Γειά σας...εγώ θα ήθελα να αναφέρω πως σε αυτην την εταιρεια ναι η πολιτικη αλλαγής προιόντων ειναι απαραδεκτη ναι δεν είναι όλα ανωτέρας ποιότητας...αλλα απασχολούνται κάποιοι άνθρωποι εκει οι οποίοι βγάζουν το ψωμί τους... όπως και ο δικός μου άντρας δουλέυει εκει και μεγαλώνουμε το παιδι μας.... επομένως οι αποψεις του στυλ να κλείσει η εταιρεία ειναι μνισίκακες και ακαρδες....

Ανώνυμος είπε...

"Γεια σας...εγώ θα ήθελα να αναφέρω πως σε αυτήν την εταιρεία ναι η πολιτική αλλαγής προϊόντων είναι απαράδεκτη ναι δεν είναι όλα ανωτέρας ποιότητας... αλλά απασχολούνται κάποιοι άνθρωποι εκεί οι οποίοι βγάζουν το ψωμί τους... όπως και ο δικός μου άντρας δουλεύει εκεί και μεγαλώνουμε το παιδί μας.... επομένως οι απόψεις του στυλ να κλείσει η εταιρεία ειναι μνισίκακες και ακαρδες....

15 Ιανουαρίου 2013 - 10:12 μ.μ."

Το γεγονός ότι απασχολείται ο άνδρας σας στην εταιρεία, δεν σημαίνει ότι η πολιτική της εταιρείας είναι σωστή !!! Δεν νομίζω ότι πραγματικά όλοι θέλουν να κλείσει η εταιρεία, τα πικρόχολα σχόλια είναι αποτέλεσμα της αγανάκτησης των πελατών.Η ιστορία πάντως έχει δείξει ότι οι εταιρίες που χάνουν την επαφή με τους πελάτες και δεν ακούν τις ανάγκες τους αργά η γρήγορα χάνουν μερίδιο αγοράς και στο τέλος μπορεί και να κλείσουν, τα παραδείγματα είναι πολλά.Άρα υπό μια έννοια βοηθάμε τα jumbo να γίνουν καλύτερα .... αυτός είναι ο σκοπός μας ...

Υ.Γ. Είναι λάθος η προστασία της οικογένειας, της ομάδας , της συντεχνίας κτλ, ακόμα και εάν "βλάπτει" το γενικότερο σύνολο.
Αυτή η αντίληψη έφερε την χώρα μας σε αυτή την κατάσταση.

Ανώνυμος είπε...

αν διαβάσατε το σχόλιο μου θα είδατε πως ανέφερα πως δεν συμφωνω με την πολιτική της εταιρειας..απλως είπα πως δεν είναι ωραιο να ευχόμαστε να κλείσουν μαγαζιά! Επίσης θεωρω στις μέρες μας αλλα πράγματα πιο σημαντικά επομένως δεν θα απαντησω στο τι έφερε την χώρα μας σε αυτή την κατάσταση γιατι ξεφεύγουμε απο το αρχικο θέμα!

Ανώνυμος είπε...

ΕΡΓΑΣΤΗΚΑ ΣΤΑ JUMBO ΠΕΡΙΟΔΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΠΑΝΩ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑ... Η ΠΙΕΣΗ ΠΟΥ ΑΣΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΟΦΟΡΗ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΚΑΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΤΡΑΓΙΚΗ.. ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΩ ΕΚΕΙ ΠΟΤΕΕΕΕ!

Unknown είπε...

γεια σας και απο εμενα.
εγω τι να πω ρε παιδια που μου εκελεισαν το αυτοκινητο μου μεσα στο
parking και δεν εβγαινε ενας χριστιανος να με ενημερωσει τι ακριβως εγινε?αυτο εγινε στο jumbo διπλα στο mall.....τελικα γυρισα σπιτι μου με taxi.....γιατι κλειδωνει λεει απο τα κεντρικα!!!!!ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

οι διαφημισεις του κανουν κρα για την χλευη του "επιχειρηματια" προς το κοινο ο οποιος αποκτα μεταξυ αλλων ελικοπτερα(αληθινα οχι σκουπιδο παιχνιδακια κινας που διαθετει στα ραφια του και τα παιρνει ως και 1€ το τεμαχιο, ανοιξτε το alibaba.com και ψαξτε να δειτε ποσο τα αγοραζει) και ως συνηθως οχι με τα χρηματα του, τα πραγματικα του δλδ κερδη, αλλα με τα εχεγγυα των τζιρων του οπου εκπιπτουν απο την φορολογια του. Δλδ συμβαλουμε πληρωνουμε ολοι απο τους φορους μας.

Ανώνυμος είπε...

Οπου τον πετυχουμε σε καποιο resort που κανει διακοπες θα τον κανουμε ρομπα με τα απλυτα του χλεχλε. Κι αν τολμαει ας πει το παραμικρο...

Ανώνυμος είπε...

JUMBO...Το λεει και η επωνυμια ρε παιδια...ΟΛΑ ΤΖΑΜΠΑ και ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ...Δες ΕΔΩ πραγματα...

Ανώνυμος είπε...

Jumbo ΡΟΔΟΥ

Καλημέρα σας,
Θελεισαμε να αγοράσουμε αρκετούς λαπτυρες νυχτός για μια τουριστική μονάδα. Ζητήσαμε από το προϊσταμενο, ενώ ή συμπαγή συσκευασία επιτρέπει την διέξοδο της πρίζας για να ειναι εφικτη η δοκιμή του, ουτος ωςτε να μπορεί να ολοκληρωθεί η αντίληψη μας (μιλάμε για αρκετούς λαμπτήρες), αντι εξυπηρέτηση και συμβουλή, προσκομίσαμε πλήρη άρνηση, μη επαγγελματικότητα ίσως και πρωσοπικες εξυπνάδες...και μας είπε να μην τα αγοράσουμε.
Πιστεύετε πως έτσι ειναι το μάρκετιγκ; Με το να διώξεις τους πελάτες;
Μόνοι σας μπορειτε να βγάλετε το συμπέρασμα.

Ένα ελληνικό ρητό λέει : "ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΕΣ...".

18 Μαρτίου 2016

Αλέξανδρος είπε...

Στις 06/04/2016 και περί ώρα 09:15 μετέβην στο υποκατάστημα του JUMBO στην Αγία Παρασκευή προκειμένου να αγοράσω μερικά πράγματα. Μεταξύ των άλλων αγόρασα και ένα “σαμπουάν χωρίς δάκρυα” της εταιρείας Chicco. Δηλώ εξ αρχής και απεριφράστως ότι το αγόρασα εκ παραδρομής. Το προϊόν που ήθελα να αγοράσω ήταν το αντίστοιχο προϊόν της ιδίας εταιρείας chicco “Σαμπουάν-Αφρόλουτρο χωρίς δάκρυα”. Λάβετε υπ' όψιν ότι τα δυο αυτά προϊόντα της εν λόγω εταιρείας έχουν το ίδιο σχέδιο-λογότυπο στην μπροστινή μεριά των προϊόντων και η μοναδική τους διαφορά είναι ο τίτλος.Μετά παρελεύσεως διώρου (δηλ 11:15 περίπου) ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ,μετέβην ξανά στο εν λόγω υποκατάστημα του JUMBO με την απόδειξη αγοράς και το προϊόν, όπου εζήτησα ευγενικά την αλλαγή του προϊόντος. Ο υπάλληλος, με ενημέρωσε ότι “είναι πολιτική της εταιρείας να μην κάνει αλλαγές προϊόντων στα είδη καλλυντικών”.Απάντησα υπογραμμίζοντας ότι πίσω από την απόδειξη αγοράς όπου αναγράφεται η πολιτική των αλλαγών, δεν γράφει κάτι τέτοιο. Αυτός τότε, επικοινώνησε τηλεφωνικά με κάποιον κ. Θανάση, προϊστάμενο, ο οποίος από όσα κατάλαβα επιβεβαίωσε αυτό που μου είπε ο υπάλληλος. Του απήντησα ότι δεν πείθομαι από την απάντηση, τους προέτρεψα να ελέγξουν το προϊόν ότι είναι σφραγισμένο και ζήτησα να δω τον προϊστάμενο του υπαλλήλου για να εκφράσω προσωπικά τα παράπονά μου. Ο υπάλληλος ενόχλησε ξανά τον προϊστάμενο, ο οποίος αρνήθηκε να με δει και είπε ότι ισχύει αυτό που είπε πριν. Υποχρεώνομαι λοιπόν να κρατήσω ένα προϊόν που ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ αγόρασα και ο εκπρόσωπος του καταστήματος αρνήθηκε να με δει!!!!. Πήγα εκεί όχι ζητώντας τα λεφτά μου πίσω. Ζήτησα να αγοράσω το ορθό προϊόν και αν αυτό τύχαινε να έχει έλλειψη, θα αγόραζα οποιοδήποτε άλλο. Θεωρώ την αντιμετώπισή μου ως καταναλωτή άθλια και ιταμή. Σε τελική ανάλυση τα λεφτά μου τους δίδω σε περίοδο κρίσης, δεν πήγα εκεί με πρόθεση να τους εξαπατήσω, και σίγουρα ΑΠΑΙΤΩ καλλίτερη συμπεριφορά. Δεν γνωρίζω άλλο κατάστημα που να έχει τέτοιου είδους πολιτική.Τέλος επειδή γνωρίζω ότι κανείς σοβαρός υπεύθυνος δεν υπάρχει για να δώσει λύση, θα πω πως ήταν η τελευταία φορά που πήγα στα JUMBO.Τέλος.

Ανώνυμος είπε...

Καλά έχουμε τα δικια μας σαν πελάτες αλλά κάποιες φορές αγγιζουμε την υπερβολή! Μία φορά συνάντησα πελάτισσα που ήθελε να αλλάξει πλαστική κουτάλα μαγειρέματος γιατί της έλιωσε (!) αφου μαλλον την εβαλε σε μεγαλες θερμοκρασιες ενώ αναγραφόταν ότι είναι εργαλείο σερβιρίσματος! Δηλαδή δεν προτείνουν η χρήση που έκανε η εν λόγω κύρια! Ημαρτον!

Ανώνυμος είπε...

Απαραδεκτοι μεσω fax τα παραπονα δηλαδη τα πεις δε τα πεις τζιφος σας κραταμε στην αγορα και μας τι λετε ειστε πιο γελιοι και απο τους γελιους

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα σας
σημερα πηγα στο καταστημα της κορινθου για να κανω μια αλλαγη,ενα ελικοπτερακι που μου φερανε δωρο στα γενεθλια του γιου μου.
ο υπευθυνος εκει μου ειπε ορθα κοφτα πως στα ελικοπτερα δεν γινονται αλλαγες και επιστροφες παροτι η συσκευασια ηταν αθικτη !!!\και για να με πεισει για το λογου το αληθες ,μου ειπε πως υπαρχει ειδικη σημανση στο ραφι με τα ελικοπτερακια πως δεν γινονται επιστροφες !!!σε ερωτηση μου αν θα πρεπει να κοιταμε ολα τα προιοντα για ειδικες πολιτικες επιστροφης,απλα με κοιταζε....Στο site ομως της εταιρειας δεν αναφερει για κατι τετοιο.δεν θα επρεπε να ενημερωνονται οι καταναλωτες σε μια τετοια περιπτωση? θεωρω απαραδεκτη την σταση τους σε αυτο το θεμα μιας και η συσκευασια ηταν ακεραιη και θα επρεπε να το παρουνε πισω.
σας ευχαριστω

Ανώνυμος είπε...

Επίσης θα ήθελα να επισημάνω και εγώ την προσοχή σας στα αυτοκόλλητα και στα παιδικά τατουάζ δημιουργούν αλλεργία, ( κοκκινίλα, και έντονη φαγούρα στο δέρμα ) των παιδιών.

Ανώνυμος είπε...

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΗ ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ! ΕΝΑ ΚΕΦΑΛΙ ΚΟΒΕΙΣ, 3 ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ!
ΑΦΟΥ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΙ ΨΩΝΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΣΚΟΥΠΙΔΟΜΑΓΑΖΑ,ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΦΕΡΟΝΤΑΙ!
ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΣΑΣ ΝΑ ΞΟΔΕΥΕΤΕ ΒΕΝΖΙΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ 1 € !!
ΝΑ ΧΑΖΟΓΕΛΑΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΦΤΗΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΕ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ!

Costas είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.