Η γνωστή ρήση "ο πελατής έχει πάντα δίκιο" φαίνεται οτι στην χώρα μας, έχει μεταφραστεί στο "ο πελάτης είναι πάντα το κορόϊδο". Δεν είναι λίγες οι φoρές που νιώθουμε αδικημένοι μετά απo κάποια εμπορική συναλλαγή και το χειρότερο όλων είναι ότι στην προσπάθεια μας να βρούμε το δίκιο μας μπλέκουμε σε καταστάσεις που μας κάνουν να μετανιώνουμε που χάσαμε τον χρόνο μας για διορθώσουμε την αδικία που γίνεται εις βάρος μας.
Kύριοι,
Αντέγραψα το κεντρικό μήνυμα του blog σας, σαν εισαγωγή στο δικό μου πρόβλημα.
Από το έτος 2000, ταλαιπωρούμαι στην ελληνική "Δικαιοσύνη" εξαιτίας της αντιδικίας μου με έναν δικηγόρο.
Το 2007 επιτέλους δικαιώθηκα στον Αρειο Πάγο (προφανώς εκεί δεν πλησιάζονται οι δικαστές) μετά από την απόλυτη κακοδικία σε πρωτοδικείο και εφετείο.
Για να τελεσιδικίσει όμως η υπόθεση, έπρεπε να επιστραφεί η υπόθεση στο Εφετείο που μας είχε κακοδικάσει για οριστική κρίση.
Και ώ του θαύματος, το 2009 το Εφετείο Λαμίας, αγνόησε απόφαση Αρείου Πάγου, την οποία ούτε καν σχολιάζει και δικαιώνει και πάλι το δικηγόρο.
Συντεχνιακή αντιμετώπιση ή κάτι άλλο?
Αναλογισθείτε το κόστος ψυχικό και οικονομικό, 9 χρόνων δικαστικού αγώνα!
Ευχαριστώ για το χρόνο σας
Βασιλική Κ.Πριγκηφίλη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου