Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2008

Λήψη μέτρων για τελικούς χρήστες που είναι Ατομα με Αναπηρίες (ΦΕΚ Β 1667 18.8.2008)

03 - 12 - 2008
Τα πράγματα έχουν ως εξής την 1 Αύγουστου 2008 αποφασιστικε και γράφηκε στην εφημερίδα της κυβερνήσεως απόφαση για εκπτώσεις έως 18 ευρώ για πρόσβαση στο διαδίκτυο σε και 1000 λεπτά αστικών χρεώσεων μηνιαίος δωρεάν για άτομα ΑΜΕΑ με διαφορές αναπηρίες κινητικές ,νοητική στέρηση ,τυφλά άτομα ,γενικά με αναπηρία από 67% και πάνω ( http://www.disabled.gr/lib/?p=17934 ) Την έχουν υπογράψει 3 υπουργοί !!!!! οι κ Αλογοσκουφης κ Αβραμοπουλος και ο κ Χατζηδακης και αρχή ισχύς 1 Αύγουστου 2008
Ο ΟΤΕ κατά τα λεγόμενα τους δεν το ξέρει ακόμα !!!Έχω πάει να κάνω τα χαρτιά με τα δικαιολογητικά τον Σεπτέμβριο και μου είπαν ότι ακόμα δεν το ξέρουν το συγκεκριμένο νόμο!! Και ισχύει ο παλιός που δίνει κάτι λίγα σε άτομα με παραπληγία βρίσκω την υπεύθυνη για την κεντρική Μακεδονία και μου λέει δεν ξέρω τίποτα πάρτε με σε 1 μήνα για να μην τα πολυλογώ την παίρνω μετά από 2 μήνες και η απάντηση ήταν η εξής ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΚΔΟΘΕΙ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΣΕ ΕΜΑΣ ΑΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ !!!Κάτσε φουκαρά με χίλια δυο προβλήματα και περίμενε πότε από τον ΟΤΕ θα φιλοτιμηθούν να στείλουν τον νόμο στα κατά τόπους γραφεία για να εξυπηρετηθεί ο κοσμάκης Και από την άλλη πλευρά αν ρωτήσεις κάποιον από τους παραπάνω υπουργούς οι άνθρωποι θα πουν και με το δίκιο τους ……….εμείς τα άτομα αυτά τα βοηθάμε ορίστε και ο νόμος …………. http://www.disabled.gr/lib/?p=17934
Διαβάστε περισσότερα...


Γιατί δέν εφαρμόζεται η απόφαση για έκπτωση 18 ευρώ σε ΑΜΕΑ για χρήση υπηρεσιών πρόσβασης(internet);




Ενώ υπάρχει υπουργική απόφαση(01/082008 από τους υπουργούς Οικονομίας και Οικονομικών, Υγείας και κοινωνικής Αλληλεγγύης και Μεταφορών και Επικοινωνιών) για έκπτωση 18 ευρώ επί της συνολικής μηνιαίας χρέωσης, σε ΑμΕΑ, για χρήση υπηρεσιών πρόσβασης στο δημόσιο τηλεφωνικό δίκτυο του παρόχου Καθολικής Υπηρεσίας, προκειμένου να είναι δυνατή η πρόσβαση (στενής ή ευρείας ζώνης) στο Διαδίκτυο, γιατί κανένας πάροχος δέν το εφαρμόζει αλλά ούτε και έχει ενημερωθεί;
Γιατί δέν έχουν ενημερωθει οι πάροχοι τηλεπικοινωνιών και internet για την υπουργική απόφαση αυτή; Και άν έχουν ενημερωθεί γιατί δεν την εφαρμόζουν; Γιατί το κράτος αδιαφορεί για την μη εφαρμογή των υπουργικών αποφάσεων ιδίως όταν πρόκειται για θέματα που χρήζουν ιδιάιτερης κοινωνικής ευαισθησίας; Μήπως γιατί απλά θέλει να περιορίζεται σε λόγια και απλές εξαγγελίες; Γιατί κανένα από τα κόμματα δέν έχει καταθέσει ακόμη ερώτηση στην βουλή για την μή εφαρμογή των περισσότερων μέτρων της συγκεκριμένης υπυργικής απόφασης; Μήπως η αδιαφορία για τα ΑμΕΑ διέπει το σύνολο των πολιτικών κομμάτων;
Η υπουργική απόφαση αναφέρει τα παρακάτω:
Με κοινή υπουργική απόφαση που υπογράφθηκε την 1η Αυγούστου 2008 από τους υπουργούς Οικονομίας και Οικονομικών, Υγείας και κοινωνικής Αλληλεγγύης και Μεταφορών και Επικοινωνιών, θεσπίζεται σειρά μέτρων για τα Άτομα με Αναπηρίες, "προκειμένου να εξασφαλισθεί ότι η πρόσβαση και η οικονομική προσιτότητα των διαθέσιμων στο κοινό τηλεφωνικών υπηρεσιών τελούν σε αναλογία, με εκείνες, που παρέχονται στους λοιπούς τελικούς χρήστες."Το γενικό πλαίσιο της απόφασης υποχρεώνει τον πάροχο Καθολικής υπηρεσίας να "να λαμβάνει υπόψη του τις ανάγκες των Ατόμων με Αναπηρίες". Ειδικότερα θεσπίζεται ποσοστό έκπτωσης για τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες των ΑμΕΑ, διάθεση δωρεάν χρόνου ομιλίας, έκπτωση στην αποστολή γραπτών μηνυμάτων (SMS), προτεραιότητα στην σύνδεση και αποκατάσταση βλαβών, διευκολύνσεις στην ανάγνωση του μηνιαίου λογαριασμού και τις πληροφορίες καταλόγου, ειδικές ρυθμίσεις για τον αριθμό έκτακτης ανάγκης και πρόσβαση σε όλους στα κοινόχρηστα τηλέφωνα. Πιο συγκεκριμένα θεσπίζονται τα εξής μέτρα: Οικονομικές παροχές και διευκολύνσεις

1. Έκπτωση 18 ευρώ επί της συνολικής μηνιαίας χρέωσης για χρήση υπηρεσιών πρόσβασης στο δημόσιο τηλεφωνικό δίκτυο του παρόχου Καθολικής Υπηρεσίας, προκειμένου να είναι δυνατή η πρόσβαση (στενής ή ευρείας ζώνης) στο Διαδίκτυο.

Η έκπτωση αφορά τις παρακάτω κατηγορίες Ατόμων με Αναπηρία.

* Άτομα με βαριά νοητική υστέρηση, αυτισμό και ψυχώσεις ή πάσχοντα από εγκεφαλική παράλυση, με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω.

* Άτομα με βαριά κινητική αναπηρία 67% και άνω ή πάσχοντα εκ τετραπληγίας − παραπληγίας με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω ή έχοντα αμφοτερόπλευρο ακρωτηριασμό άνω ή κάτω άκρων.

* Νεφροπαθείς τελικού σταδίου και άτομα που έχουν υποβληθεί σε μεταμόσχευση συμπαγούς οργάνου (καρδιάς, πνευμόνων, παγκρέατος, ήπατος, νεφρού).

* Άτομα τυφλά.

* Άτομα κωφά − βαρήκοα.

* Αιμορροφιλικοί και πάσχοντες από AIDS.

* Χανσενικοί.

* Άτομα πάσχοντα από θαλασσαιμία.

2. Ο πάροχος Καθολικής Υπηρεσίας παρέχει δωρεάν χρόνο τηλεφωνικών συνδιαλέξεων αξίας ίσης με την αξία χιλίων (1.000) λεπτών αστικής χρέωσης μηνιαίως, σε μία από τις παρακάτω κατηγορίες ατόμων:

* Νεφροπαθείς τελικού σταδίου.

* Άτομα με βαριά κινητική αναπηρία 67% και άνω ή πάσχοντα εκ τετραπληγίας - παραπληγίας με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, ή έχοντα αμφοτερόπλευρο ακρωτηριασμό άνω ή κάτω άκρων.

* Άτομα με βαριά νοητική υστέρηση, αυτισμό και ψυχώσεις ή πάσχοντα από εγκεφαλική παράλυση, με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω. * Άτομα τυφλά.

* Άτομα πάσχοντα από Θαλασσαιμία.

* Άτομα που έχουν υποβληθεί σε μεταμόσχευση συμπαγούς οργάνου (καρδιάς, πνευμόνων, παγκρέατος, ήπατος, νεφρού).

* Αιμορροφιλικοί και πάσχοντες από AIDS.

* Χανσενικοί.

3. Ο πάροχος Καθολικής Υπηρεσίας μεριμνά, ώστε τα Άτομα με Αναπηρίες, σε περίπτωση απώλειας της δυνατότητας τηλεφωνικής επικοινωνίας, να έχουν προτεραιότητα, τόσο στη σύνδεση, όσο και στην αποκατάσταση βλαβών στην τηλεφωνική τους σύνδεση.

4. Λαμβάνεται μέριμνα για Άτομα με προβλήματα ακοής και ποσοστό αναπηρίας 50% και άνω, τα οποία δικαιούνται έκπτωσης 50% στην αποστολή και λήψη γραπτών μηνυμάτων μέσω κινητής τηλεφωνίας (SMS), η δαπάνη των οποίων βαρύνει τον εκάστοτε πάροχο της Καθολικής Υπηρεσίας του τόπου της διαμονής τους. Την ίδια έκπτωση δικαιούνται και οικογένειες των ατόμων με νοητική υστέρηση, αυτισμό, ψυχοσωματικές και πολλαπλές αναπηρίες, που έχουν ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω. Υπηρεσίες καταλόγου, έκδοσης λογαριασμών και έκτακτης ανάγκης

5. Ο πάροχος Καθολικής Υπηρεσίας υποχρεούται να παρέχει σε άτομα τυφλά ή με σοβαρά προβλήματα οράσεως, που δεν τους επιτρέπουν να αναγνώσουν τα στοιχεία που αναφέρονται στους λογαριασμούς, τη δυνατότητα να πληροφορούνται ατελώς το ύψος του τελευταίου λογαριασμού της τηλεφωνικής χρέωσης, καλώντας έναν κωδικό αριθμό επιλογής. Επίσης πρέπει στα ίδια άτομα να παρέχεται η δυνατότητα ανάγνωσης του αναλυτικού τους λογαριασμού είτε να μπορούν να πληροφορηθούν ατελώς το ύψος του λογαριασμού τους καλώντας έναν κωδικό αριθμό επιλογής.

6. Για την εξυπηρέτηση ατόμων κωφών και ατόμων με σοβαρά προβλήματα άρθρωσης και ακοής, η δυνατότητα πρόσβασης στις υπηρεσίες εκτάκτου ανάγκης παρέχεται ατελώς και μέσω της υπηρεσίας γραπτών μηνυμάτων (SMS) κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας.

7. Για τη διευκόλυνση της χρήσης των ονομαστικών τηλεφωνικών καταλόγων ηλεκτρονικής μορφής από άτομα τυφλά, ο πάροχος Καθολικής Υπηρεσίας οφείλει να παρέχει τη δυνατότητα πρόσβασης ατελώς στην υπηρεσία πληροφοριών τηλεφωνικού καταλόγου.Υποχρεούται επίσης να καθιστά διαθέσιμους τους ως άνω καταλόγους στα άτομα αυτά σε μορφή απλού κειμένου χωρίς γραφικά (text only) μέσω CD−ROM, που παρέχεται δωρεάν, καθώς και μέσω της ιστοσελίδας του. Κοινόχρηστα τηλέφωνα και τηλεκειμενογράφοι

8. Ο πάροχος Καθολικής Υπηρεσίας μεριμνά, προκειμένου το σύνολο των κοινόχρηστων τηλεφώνων, που θα εγκατασταθούν από αυτόν μετά την έναρξη ισχύος της παρούσης, να είναι διαμορφωμένα κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να επιτρέπουν την ανεμπόδιστη πρόσβαση και χρήση από άτομα, που χρησιμοποιούν αναπηρικό αμαξίδιο, έχουν κινητικές δυσκολίες, είναι τυφλά και έχουν σοβαρά προβλήματα ακοής.

9. Ο πάροχος Καθολικής Υπηρεσίας, κατόπιν σχετικής αιτήσεως ενός ευλόγου αριθμού χρηστών, που είναι άτομα κωφά ή έχουν σοβαρά προβλήματα αρθρώσεως, εγκαθιστά κοινόχρηστους τηλεκειμενογράφους σε συγκεκριμένο σημείο. Επίσης παρέχει τερματικό εξοπλισμό για χρήση τηλεκειμενογράφου ή άλλου ειδικού εξοπλισμού σε τιμές κόστους σε άτομα με δυσκολίες ακοής και όρασης (αναπηρία 67% και άνω).
Αναμένουμε να δούμε άμεσες ενέργειες

Δεν υπάρχουν σχόλια: