Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2007

On Telecoms

Στις 17/9/07 πήρα στο 13801 της on telecoms για να ενημερωθώ για τα πακέτα σταθερής τηλεφωνίας και internet. Η κοπέλα που σήκωσε το τηλέφωνο μου ζήτησε να αφήσω τα στοιχεία μου και θα επικοινωνήσει εντός της εβδομάδας κάποιος εκπρόσωπος για να με ενημερώσει. Την Παρασκευή 21/9/07 κατά τις 7 το απόγευμα και αφού δεν είχε επικοινωνήσει κανείς μαζί μου, τηλεφωνώ και πάλι στο 13801 και μου λένε το ίδιο πράγμα: "αφήστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσει κάποιος εκπρόσωπος μαζί σας". Τους ενημερώνω ότι το έχω κάνει από την αρχή της εβδομάδας και αν θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί μου εντός της ημέρας διαφορετικά θα απευθυνόμουν σε άλλη εταιρεία!Πραγματικά σε μια ώρα επικοινώνησε ο εκπρόσωπος και έκανα τηλεφωνική αίτηση, αφού με διαβεβαίωσε ότι αν χρειαστώ κάποιον τεχνικό όταν γίνει η ενεργοποίηση δεν θα περιμένω μια εβδομάδα, στην on telecoms μιας και θεωρούσα (λανθασμένα) ότι έχω να κάνω με επαγγελματίες. Με ενημέρωσαν ότι η ενεργοποίηση θα γίνει το πολύ σε 20-25 εργάσιμες και μέσα στο διάστημα αυτό θα μου στέλνανε και τον εξοπλισμό και θα πρέπει να τους δώσω 65 ευρώ για την ενεργοποίηση! Στις 5/10/07 με ενημερώνουν μέσω sms ότι η παράδοση του εξοπλισμού έχει δρομολογηθεί μέσω των ΕΛΤΑ. Πράγματι στις 8/10/07 με καλούν από τα ΕΛΤΑ ότι πήγαν στο σπίτι το πρωί για την παράδοση (εγώ βέβαια ήμουν στη δουλειά μου) και να καλέσω το 210 9627XXX για να παραλάβω τον εξοπλισμό.Κάλεσα το τηλέφωνο τους εξήγησα ότι το πρωί εργάζομαι και μου είπαν ότι μπορούν να το στείλουν στη δουλειά μου την επόμενη μέρα.Την επόμενη μέρα (9/10/07) δεν ήρθε το πακέτο στη δουλειά και έτσι κάλεσα εκ νέου το 210 9627XXX όπου με ενημέρωσαν ότι έχει φύγει απο αυτούς το πακέτο και θα πρέπει να καλέσω το υποκατάστημα του Μοσχάτου όπου έχει πάει το πακέτο για να μου πουν τι γίνεται. Καλώ το υποκατάστημα του Μοσχάτου και μου ζητάνε τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας για να το βρουν. Εγώ όμως δεν τον είχα, γιατί δεν μου τον είχε δώσει κανείς και μου πρότειναν να καλέσω την on telecoms για να μου το δώσουν. Καλώ την πρώτη φορά (από το κινητό γιατί είμαι στη δουλειά μου) και περιμένω στην αναμονή 7 λεπτά όπου και το κλείνω. Καλώ αργότερα και αυτή τη φορά περιμένω 5 λεπτά, στην αναμονή, πριν το κλείσω.Αποφασίζω να στείλω mail από την ιστοσελίδα τους και να τους ενημερώσω για το πρόβλημα, ζητώντας τους να μου στείλουν με mail ή να με καλέσουν στο τηλέφωνο για να μου δώσουν το νούμερο αποστολής. Φυσικά δεν υπήρχε καμία ανταπόκριση!!!Την επόμενη μέρα (10/10/07) μου έφεραν από τα ΕΛΤΑ το πακέτο στο χώρο εργασίας μου.Μετά από μερικές μέρες με ενημερώνουν, με sms, από την ON Telecoms ότι 19-22/10 θα γίνει η ενεργοποίηση.Στις 21/10/07 μου στέλνουν sms για να με καλωσορίσουν στο δίκτυό τους μιας και έχει γίνει η ενεργοποίηση. Ακολουθώ τις οδηγίες που έχουν στείλει μαζί με τον εξοπλισμό αλλά η γραμμή δεν λειτουργεί. Αποφασίζω στις 22/10/07 να τους καλέσω για να μου πουν τι μπορεί να φταίει. Περιμένω 15 λεπτά στην αναμονή και φυσικά καμία απάντηση. Εως σήμερα 24/10/07 έχω καλέσει πάνω από 10 φορές (από το κινητό μου, γιατί δεν έχω σταθερό) και άλλες τόσες ο αδερφός μου από σταθερό και απάντηση καμία. Τους έχω στείλει mail για να τους ζητήσω να μου που την διαδικασία για την διακοπή του συμβολαίου αλλα ... απάντηση καμία!Θα στείλουν σε ένα μήνα τον λογαριασμό και θα θέλουν να πληρωθούν αλλα ...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εχοντας ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και ίσως και χειρότερο θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι η δική μου σύνδεση με την ON είναι από τον Μάιο. Σήμερα που μιλάμε αισθάνομαι πολύ τυχερή τις μέρες που τουλάχιστον έχω τηλέφωνο , δεν συζητάμε για ταχύτητες στο internet και video. Η δε αναμονή στο τηλέφωνο για να μιλήσω μαζί τους προχθές 12.30 τη νύχτα ήταν 3 ώρες (απο πείσμα δεν το έκλεινα) και βέβαια δεν μίλησα ποτέ. Αμα πας δε στα γραφεία τους , εκεί να δεις ποσους ομοιοπαθείς θα βρεις , να βρίζουν , να φωνάζουν και τίποτα να μη γίνεται. Μάλλον την πατήσαμε ασχημα και δεν υπαρχει κανείς να μας βοηθήσει και να τιμωρήσει τον κάθε ασυνείδητο