Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2007

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΟΜΑΔΙΚΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΓΙΟΥ ΤΗΣ ΕΡΤ







ΣΑΣ ΘΕΤΩ ΔΥΟ ΕΥΛΟΓΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ.

1 - ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΠΙΤΙ ΠΑΓΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΤ ?? .Αν υποθέσουμε οτι κάποιος είναι ιδιοκτήτης τριών ακινήτων γιατί να είναι υποχρεωμένος να πληρώνει 3 φορές το ιδίο πάγιο για την ίδια υπηρεσία?

2 - ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ Η ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ. Με την πρακτική που ακολουθείται αυτη την στιγμή (χρέωση μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ) δεν μπορεί κανένας να σταματήσει να πληρώνει το πάγιο της Ερτ χωρίς να του κόψουν το ρεύμα, μιλάμε για κανονικό νταβατζιλήκι.....ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΡΕΥΜΑ ?
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ???
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ???

Η διαδικασία που μπορεί κάποιος να ακολουθήσει για να ΜΗΝ πληρώνει την ΕΡΤ μέσω λογαριασμού της ΔΕΗ έχει να κάνει με την άρνηση αναγνώρισης χρέους. Δηλαδή: εάν κάποιος σου χρεώνει μια υπηρεσία ή ένα προϊόν που εσύ δεν θέλεις να χρησιμοποιήσεις (π.χ. τηλεοπτικό πρόγραμμα) μαζί με μια υπηρεσία που αποδέχεσαι και χρησιμοποιείς (π.χ. ηλεκτρικό ρεύμα) με ένα εννιαίο τιμολόγιο, λογαριασμό ή οτιδήποτε μπορείς να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ να πληρώσεις ΜΟΝΟ το δεύτερο. Σε περίπτωση που ο πιστωτής δεν δεχτεί την πληρωμή, πηγαίνεις στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και ΚΑΤΑΘΕΤΕΙΣ μόνο το ΠΟΣΟ της υπηρεσίας που αποδέχεσαι (ηλεκτρικό ρεύμα) και όχι το υπόλοιπο. Το ΤΠκΔ ενημερώνει τον πιστωτή για την κατάθεσή σας και αυτός δεν έχει πλέον δικαίωμα να απαιτεί αυτά τα χρήματα (οπότε και να σου κόψει το ρεύμα). Το υπόλοιπο ποσό ΜΠΟΡΕΙ να το διεκδικήσει δικαστικά! ΚΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ Η ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ. ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΝΑ «ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ» ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ. ΕΝΑ ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ και ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ!
Τι λέτε να κάνουμε εμείς ??? Ηλεκτρονικοί Δικηγόροι, τα λέω καλά; Αν όχι, περιμένουμε παρατηρήσεις!



Σύντομα θα ξεκινήσουμε μια προσπάθεια να αλλάξουμε αυτό το απαράδεκτο καθεστώς.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΤΟΥ MEGA....

Ανώνυμος είπε...

Σε μία προσέγγιση σε ταμείο της ΔΕΗ ρώτησα εάν είναι δυνατόν να μήν πληρώνω ΕΡΤ γιατί δέν έχω τηλεόραση και έτσι μου χρεώνεται υπηρεσία που δέν χρησιμοποιώ. Ο ταμείας μου απάντησε οτι το κράτος αναγκάζει την ΔΕΗ να έχει στο λογαριασμό της αυτά τα τέλη όπως δημοτικά και ΕΡΤ. Τον ρώτησα εάν γνωρίζει την διαδικασία για το ταμείο παρακαταθηκών...δηλ πάω στο Τ.Π. και πληρώνω μόνο το ρεύμα και όχι ΕΡΤ, τί γίνεται; Μου απάντησαν οτι σε λίγο καιρό θα μου κόψουν το ρεύμα. Σε επόμενο σ΄πιτι που θα έχω στο όνομά μου, θα είναι αδύνατον να ανοίξω λογαριασμό. Αυτά αγαπητοί κύριοι και κυρίες...

Ανώνυμος είπε...

Η προάσπιση δικαιωμάτων μιάς οποιασδήποτε εταιρίας είτε κρατική είναι έιτε ιδιωτική δέν με αφορά. Μου χρεώνουν κάτι που δέν θέλω να έχω και δέν παρέχω στον εαυτό μου. Υποχρέωση της εταιρίας και όχι δική μου είναι να προσέξει πώς και πού θα χρεώσει, αρκετά προβλήματα έχω απο μόνος μου για να λύσω και της ΕΡΤ. Κάθε φορά που θα δημιουργείται μία οποιαδήποτε εταιρία εγώ θα είμαι εν δυνάμη καταναλωτής ή ύποπτος; Να βρούν τρόπο να μήν χρεωνόμαστε, δική τους δουλειά είναι.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ δηλαδή που δεν βλέπω τηλεόραση γιατί να πληρώνω? Μόνο nova βλέπω ντοκιμαντερ πληρώνωντας συνηδητά όμως και όποτε θέλω την κόβω! Στο εξωτερικό να πληρώνεις κανάλι, πέραν συνδρομητικών, δεν υπάρχει πουθενά. Στο κάτω κάτω έχουν και τις διαφημήσεις. Λίγα παίρνουν απο κεί? Τα άλλα κανάλια πως επιβιώνουν μόνο με αυτές?

--------------------------------------------------------------------------------