Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2007

Απαράδεκτη κατάσταση της Forthnet.....

Είμαι συνδρομητής της Forthnet , φαντάζομαι ότι πολλοί από εσάς θα είναι . Η κατάσταση είναι τραγική . Λειτουργεί ένα help desk με αριθμό 801 100 9000 το οποίο είναι συνεχώς εκτός λειτουργίας. Εάν είσαι τυχερός και 'βγάλεις' γραμμή το σηκώνουν κάτι κοπελίτσες οι οποίες ούτε τις απαιτούμενες γνώσεις έχουν αλλά ούτε και τη διάθεση να σε εξυπηρετήσουν. Λένε επίσης ότι η εξυπηρέτηση πελατών λειτουργεί 24 ώρες , μέγα ψέμα . Οι τεχνικοί είναι από τις 9 μέχρι τις 5 το απόγευμα και από εκεί και πέρα το μόνο που δέχονται είναι αναγγελίες βλάβης και όχι άμεση εξυπηρέτηση όπως διαφημίζουν στην ιστοσελίδα τους . Την ίδια κατάσταση σχεδόν αντιμετωπίζεις εάν επισκεφτείς τα γραφεία της εν λόγω εταιρείας στην Καλλιθέα. Η κατάσταση και εκεί είναι δυστυχώς κωμικοτραγική!!! Προσπαθούσα επί 2 ώρες να αγοράσω ένα ασύρματο μόντεμ γιατί η υπάλληλος εκεί δεν ήξερε να κόψει το τιμολόγιο !!!Οι απορίες που έχω είναι πολλές...Πώς μπορεί μία εταιρεία να διαφημίζει υπηρεσίες που δεν μπορεί να καλύψει ?Πώς μπορεί μία εταιρεία να λειτουργεί με τους μισούς υπαλλήλους από αυτούς που χρειάζεται ? Ευχαριστώ για το χώρο που μου δώσατε ... petros m.

1 σχόλιο:

Marla είπε...

Ειναι απαράδεκτοι. Εχω κάνει αίτηση 01/07 για το double play και 3 μηνες τώρα τιποτα...Ουτε απάντηση, για να τους βρω επιλέγω άσχετη υπηρεσία στο help desk γιατι η γραμμή του Double Play δεν ανοίγει ποτε! Σημερα εστειλα καταγγελιες.... δεν παει αλλο...