ΗΜΕΡΗΣΙΑ On Line
Τα χιλιάδες παράπονα από καλούς πελάτες με δυνατό πορτοφόλι έκαναν την Eurobank να σταματήσει την συνεργασία της με γνωστή εταιρεία είσπραξης οφειλών.
Οι δεσποινίδες που έπαιρναν αρκετά τηλέφωνα την ημέρα για να υπενθυμίζουν - με αρκετή δόση αγένειας - στον πελάτη ότι πρέπει να πληρώσει τη δόση του δανείου ή της κάρτας του, πριν καν εκδοθεί ο λογαριασμός από την τράπεζα, αγρίεψαν ακόμη και τους καλοπληρωτές, οι οποίες μαθαίνω ότι έφθαναν στα γραφεία της Τράπεζας έξαλλοι, απειλώντας για κλείσιμο των συναλλαγών τους...
Η διοίκηση πήρε το μήνυμα και μαθαίνω ότι η συνεργασία με την εν λόγω εταιρεία διεκόπη βιαίως!
Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο ακόμη κι αν χρωστάει, έλεγε αργά χθες το βράδυ, υψηλόβαθμο στέλεχος της τράπεζας, ο οποίος εξιστορούσε το συμβάν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου