Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2007

H FORTHNET ΞΑΝΑΚΤΥΠΑ!!!

Μήνες προσπαθώ να βρω το δίκιο μου μέσω Υπουργείου Ανάπτυξης, Υπηρεσία Καταναλωτή, για ένα θέμα που αφορά την προσπάθειά μου να συνδεθώ με την FORTHNET για ιντερνέτ και σταθερή τηλεφωνία. Η οδύσσειά μου άρχισε στις 24/1/07 που υπέβαλα αίτηση σύνδεσης 2PLAY. Η σύνδεση δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ για τεχνικούς λόγους. Τεχνικός της εταιρείας δεν ήλθε, απλά μέσω τηλεφώνου προσπαθούσαν να λύσουν τα προβλήματα με συνεχείς υποσχέσεις "σε 5΄ θα σας τηλεφωνήσει τεχνικός" κλπ κλπ που δεν τηρήθηκαν φυσικά ποτέ. Οποιος έχει χρειαστεί να επικοινωνήσει με την FORTHNET γνωρίζει ότι κάθε τηλεφώνημα σημαίνει τουλάχιστον 15΄αναμονή στο τηλεφωνικό τους κέντρο. Με συμβούλευσαν να καταργήσω το ISDN του ΟΤΕ για να δουλέψει το δικό τους σύστημα. Το έκανα (και πλήρωσα βέβαια στον ΟΤΕ την σχετική δαπάνη). Δεν βοήθησε. Ξανασυνδέθηκα με τον ΟΤΕ για το ISDN (νέα πληρωμή, νέα αναμονή του τεχνικού, νέα ταλαιπωρία) και πάλι δεν δούλεψε. Στο ενδιάμεσο βέβαια και 3 μέρες πριν καν παραλάβω τον σχετικό εξοπλισμό είχαν αρχίσει την χρέωση πάγιου!!!Ωρες θα μπορούσα να αναφέρω τις ώρες που πέρασα στο τηλέφωνο, τις ώρες που πλήρωσα δικό μου τεχνικό μήπως και καταφέρει τίποτα, τα έξοδα που έκανα γιατί για το διάστημα μέχρι μέσα Ιουνίου δεν είχα ιντερνέτ και αναγκαζόμουνα να χρησιμοποιώ της vodafone (δηλ. πανάκριβη σύνδεση ασύρματη)την απουσία από την εργασία μου, κλπ κλπ.Το θέμα είναι όμως ότι οι κύριοι αυτοί εξακολουθούν και στέλνουν λογαριασμούς που χρεώνονται στην κάρτα μου παρόλο που ζήτησα επίσημα και γραπτώς στις 23 Μαίου πλήρη διακοπή και φυσικά να μην ξαναγίνει χρέωση σε πιστωτική κάρτα. ΦΩΝΗ ΒΟΩΝΤΟΣ όμως....Και το εξίσου απογοητευτικό: το υπουργείο ανάπτυξης απλά διαβιβάζει τα γράμματα μεταξύ FORTHNET και εμού χωρίς καμία άλλη ενέργεια! Υπηρεσία Καταναλωτή σου λένε...Αν κάποιος μπορεί να με συμβουλεύσει, θα ήμουνα πολύ τυχερή. Εγώ προσωπικά σκέφτομαι την δικαστική οδό και ας ταλαιπωρηθώ. Αξίζει!

Αναδημοσίευση απο http://www.katagelies.gr/

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ειναι απατεωνες. μονο δικαστικη οδος. θα το πληρωσουν ακριβα.