Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2008

Άλλη μια καταγγελία για Hellas on Line

Με την επιστολή αυτή θέλω να καταγγείλω την απαράδεκτη και αχαρακτήριστη συμπεριφορά της ως άνω εταιρίας.

Την 21-11-07 αποστέλλω αίτηση στην άνω εταιρία για την σύνδεση της τηλεφωνικής μου γραμμής στο πολυδιαφημισμένο με τεράστιες αφίσες αλλά και στα ΜΜΕ πρόγραμμα double-play,στις 4-12-07 διακόπτεται χωρίς καμία ειδοποίηση η τηλεφωνική μου σύνδεση. Εδώ αρχίζει η οδύσσεια μου. Προσπαθώ να μάθω καλώντας μέσω του κινητού μου τηλεφώνου το 13844 , τι συμβαίνει .Κατόπιν πολύωρων αναμονών πληροφορούμαι ότι αυτό έγινε για την πραγματοποίηση της πολυπόθητης σύνδεσης. Στiς 7-12-07 επιτέλους παραλαμβάνω το modem fritz box και τα κατάλληλα καλώδια για την λειτουργία του συστήματος .Άρχισε η λειτουργία του συστήματος με πάρα πολλά προβλήματα δεν λειτουργούσαν και δεν λειτούργησαν ποτέ τα μηχανήματα ανάγνωσης πιστωτικών καρτών και είχα κακή ποιότητα στη τηλεφωνία.

Κατόπιν πάρα πολλών κλήσεων και πολύωρων αναμονών πάνω από50 λεπτά έκαστη

δεν δόθηκε καμμία λύση .

Στις 21-12-07 διεκόπη τελείως η σύνδεση μου (ούτε καν τηλέφωνο)εν μέσω εορταστικής περιόδου και στο αποκορύφωμα της εμπορικής κίνησης, προξενώντας ανυπολόγιστη οικονομική ζημία στην επιχείριση μου . Κατόπιν τούτου επικοινωνώ με το τεχνικό τμήμα της εν λόγω εταιρίας και ζητώ να αποκατασταθεί η σύνδεσή μου, πράγμα το οποίο δεν έγινε μέχρι και τη ημέρα αποστολής σε εσάς της παρούσης .

Κατόπιν τούτου και μετά από πάρα πολλές κλήσεις με πολύωρες αναμονές και απίστευτη ταλαιπωρία με διάφορες δικαιολογίες ότι φταίνε άλλοι και την επιμονή μου να μου δώσουν το τηλέφωνο του τεχνικού τμήματος της Θεσ/νικης μου αποκάλυψαν έτσι απλά ότι δεν διαθέτουν ούτε έναν τεχνικό αλλά προτίθενται να προσλάβουν στο άμεσο μέλλον και τότε θα αποκατασταθεί η βλάβη!!!!.Επίσης μου ανέφεραν ότι η βλάβη πιθανόν να χρεωθεί εβδομήντα ευρώ εάν κάποτε αποκατασταθεί.

Στης 3-1-08 και ώρα 14:33 αποστέλλω με fax (στο213-0005769 και στο 2310-450660) αίτηση και καταγγέλλω την σύμβαση μου, το απόγευμα της ίδιας μέρας επικοινωνεί μαζί μου υπάλληλος από το τμήμα πωλήσεων και με ρωτά τους λόγους για τους οποίους θέλω να διακόψω, της εξηγώ τους λόγους ζητώντας παράλληλα να επισπεύση την διαδικασία. Της 7-1-08 επισκέπτομαι τα γραφεία (Μαρίνου Αντύπα 41 Πυλέα Θες/νίκης )για πολλοστή φορά ζητώ να ενημερωθώ για το θέμα μου, με διαβεβαιώνουν ότι λάβανε το συγκεκριμένο fax και το έστειλαν και αυτοί αρμοδίως στα κεντρικά ,παραδίδοντας μου και τα αποδεικτικό αποστολής του δικού τους fax όπου φαίνεται καθαρά η μέρα και ώρα αποστολής.


Την επομένη 8-1-08 επικοινωνώ και πάλι με το τμήμα εξυπηρέτησης πολιτών όπου με ενημερώνουν ότι το fax το λάβανε 7-1-08 και όχι της 3-1-08 χρονοτριβώντας έτσι κρατώντας με σε ομηρία . Στις 4-1-08 κάνω αίτηση επανασύνδεσης στον ΟΤΕ οπού πληροφορούμαι και από πολλούς άλλους συμπολίτες μου ότι και αυτοί αντιμετώπισαν παρόμοιο πρόβλημα και ότι δεν θα απεμπλακώ εύκολα.

Μέχρι και σήμερα 19-1-08 συνεχίζεται η κατάσταση αυτή με την επιχείρηση μου να υπολειτουργεί λόγω αδύνατης επικοινωνίας με πελάτες προμηθευτές και μεταφορικές εταιρίες που συνεργάζομαι και εγώ να έχω φτάσει στα πρόθυρα νευρικής κρίσης .



ΕΔΩ ΓΕΝΝΑΤΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ

Ποιος θα μας προστατέψει από την ανεξέλεγκτη δράση των εταιριών αυτών που με ακριβοπληρωμένες διαφημίσεις οι οποίες υπόσχονται ανύπαρκτες υπηρεσίες παγιδεύουν τους ανυποψίαστους πελάτες και τους υποβάλλουν σε απίστευτη ταλαιπωρία, χάσιμο χρόνου αλλά και απώλεια εισοδήματος όπως συμβαίνει σε μένα που πληρώνω ακριβά το ότι πίστεψα στα μεγάλα λόγια και βρέθηκα χωρίς ούτε καν τηλέφωνο ;

Τι θα γίνει εάν στην δική μου θέση βρεθεί άτομο του οποίου η ζωή εξαρτάται άμεσα από την επικοινωνία μέσω τηλεφώνου (καρδιοπαθείς, κατάκοιτοι με σύστημα sos το οποίο μεταφέρει πληροφορίες σε αντίστοιχα κέντρα παρακολούθησης);

Τέλος είμαι σίγουρη ότι θα κληθώ και να πληρώσω όλη αυτή την ταλαιπωρία μου για τον λόγο αυτό ζητώ την βοήθεια και προστασία σας .



Με τιμή

ΑΝΔΡΕΟΥ ΠΑΡΘΕΝΑ

3 σχόλια:

Unknown είπε...

ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ HOL ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΗΞΕΡΑ ΣΑΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΑΡΟΧΕΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80.ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ PSTN ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΛΥ ΤΑ ΠΑΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΜΕΤΑ ΠΟ ΜΗΝΕΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ.ΕΙΧΑ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΟΥ ΟΤΕ 2104626547 ΟΠΟΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΜΕΡΑ ΜΟΥ ΗΡΘΕ Η ΦΑΪΝΗ ΙΔΕΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ DOUBLE PLAY THS HOL.ΣΑΝ ΑΡΧΗ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΤΟ ROUTER ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 18 ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ Η ΣΥΝΔΕΣΗ. Η ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΚΡΑΤΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ 1 ΜΗΝΑ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΕΝΑΣ ΓΟΛΓΟΘΑΣ ΜΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΩΡΕΣ ΧΡΕΩΣΗΣ ΣΕ ΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΟΥ 13844 ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1,5 ΜΗΝΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΑΜΕ ΑΚΡΗ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΟΤΕ ΓΙΑ ΒΛΑΒΗ.ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΒΓΑΖΑ ΑΚΡΗ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ.ΟΠΟΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΟΥ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΚΟΚΚΙΝΟΒΡΑΧΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΤΙΠΟΤΑ ΜΟΝΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΥ ΕΝΑ ΚΟΤΕΤΣΙ ,ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ Η ΒΛΑΒΗ ΜΟΥ ΩΦΕΙΛΟΤΑΝ ΣΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΘΟΡΥΒΟ.ΣΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΩ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΛΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ EMAIL ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΛΑΒΕΙ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΠΟΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ EMAIL.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΤΡΟΜΕΡΗ ΙΔΕΑ .ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΗΝ TELLAS .ΑΛΛΗ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΙΑ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ .ΘΑ ΕΧΕΤΑΙ ΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΕ 20 ΗΜΕΡΕΣ (ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ).ΜΕΤΑ ΑΠΟ 35 ΗΜΕΡΕΣ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Η HOL ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΗ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΜΟΥ .ΕΓΩ ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΝ HOL ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ TELLAS .ΕΔΩ ΞΕΚΙΝΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΩΡΑΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ (ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ TELLAS) ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΧΑΣΩ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ,ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΠΙΣΩ ΕΜΠΛΕΚΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΚΗΚΑΙΩΝΑ ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΛΛΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 3 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΧΩΣΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ, ΟΠΟΤΕ Η ΛΥΣΗ ΗΤΑΝ, ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΩ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΟΤΕ ΓΙΑ ΝΕΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ INTERNET ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΠΑΡΟΧΟΥΣ .ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟ CONNEX ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΚΡΙΒΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.

Ανώνυμος είπε...

Ειχα κανει και εγω συνδεση (στο ονομα της μητερας μου ηταν το τηλεφωνο)με την hol για ενα χρονο (προ 4 ετων ) με προκαταβολη ολου του ποσου για dsl συνδεση.Ενα μηνα προ της ληξης σταματησα εξ ολοκληρου να το χρησιμοποιω. Δυο μηνες μετα την ληξη του ετους ηρθε ο λογαριασμος για τον 13ο μηνα.Στο τηλεφωνο μου ελεγαν οτι το συμβολαιο ελεγε οτι επρεπε να ενημερωσω τηλεφωνικως 2 μηνες πριν αλλιως ανανεωνεται αυτοματα για ενα ετος η συμβαση.Συμβολαιο δεν ειχα στα χερια μου γιατι το πολυκαταστημα μεσω του οποιου εκανα την συνδεση δεν μου εδωσε, οπως και δεν με ενημερωσε για αυτον τον περιεργο ορο στο συμβολαιο.Η εν λογω εταιρια δεν με ενημερωσε τηλεφωνικως για την αυτοματη ανανεωση.Μια εβδομαδα επαιρνα τηλεφωνα και η υπευθυνη κρυβοταν.Μετα την εβδομαδα συμφωνησε να μου στειλει το συμβολαιο που ειχα υπογραψει οπου εγραφε οτι η ενημερωση απο τον πελατη τησ προθεσης του να διακοψει την συμβαση επρεπε να γινει μονο γραπτως!!!Με τα πολλα και επειδη δεν εβγαζα ακρη πηρα τον συνηγορο του πολιτη και αυτος μου εδωσε το τηλεφωνο για μια αλλη αντιστοιχη υπηρεσια που υπαρχει για τα μεσα ενημερωσης.Τελικα καταδικαστηκε η εταιρια για παρανομη ανανεωση της συμβασης , παρανομο ορο στο συμβολαιο και επιστροφη των 2 παραπανω μηνιατικων που πληρωσα για να δειξω καλη διαθεση.Ομως 4 χρονια μετα αυτα τα δυο μηνιατικα δεν τα εχω παρει ακομη παρα τις συνεχεις πιεσεις απο τον αντιστοιχο συνηγορο του πολιτη.Βεβαια οπου βρεθω προφυλασσω τον κοσμο απο το να κανει συνδεση με την εν λογω εταιρια.Πρεπει να ειμαστε ενωμενοι εναντιον οσων το παιζουν προβατα ,ενω στην ουσια ειναι λυκοι!

Ανώνυμος είπε...

Kαλημερα,θα ηθελα να ενημερωσω και εγω με την σειρα μου, όσους βρίσκονται στην hol και αγορασανε το πακετο χρονου ομιλίας 30' (ή παραπάνω) σε κινητα με 3 ευρώ το μήνα, που διαφημίζουν τελευταία...

Να εχουν το νου τους!

Χρεωνουν οτι θελουν και μονο δωρεαν 30' δεν εχεις.
Εχω κανει καταγγελια, με κατεύθυνε το ΕΚΠΟΙΖΩ.
Εαν μαζευτουν 20-30 καταγγελίες παιρνει αλλη διασταση το θεμα και το ΕΚΠΟΙΖΩ μπορεί να επέμβει πιο δυναμικα.

Και αυτη η νοοτροπια που εχουμε οι Ελληνες "που να τα βαζεις τωρα με το θηριο" πρεπει να πεθανει!

ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΑΙΖΟΥΜΕ!! ΕΛΕΟΣ!

Ευχαριστω