Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2007

Nokia service στην Γ' Σεπτεμβριου στην αθηνα

Αναδημοσιευσή απο το www.myphone.gr 9/9/07

Εντυπωσεις απο το επισημο Nokia service στην Γ' Σεπτεμβριου στην αθηνα: παλαιοτερα ηταν ενας γεματουλης με κοντο κανθο μαλλι και ασπρη μπλουζα πολυ εξυπηρετικος και διπλα του ενς γκριζομαλλης με μεγαλη μυτη σαν τον Τρουλι της F-1 ,οποτε ειχα παει στον 1ο εξυπηρετηθηκα τα μεγιστα μια φορα πηγα απογευμα και ηταν ο 2ος και στην ερωτηση μου αν ηταν αλλη βαρδια το αλλο το παιδι ο δικος σου με τσιγαρο και στυλ βεντετας απαντησε "και τι ειναι εδω οικοδομη να παμε με βαρδιες" φυσικα και μου την εδωσε μα ειπα ξεχνα το - τις προαλλες πηγα για να μου βαλει κανενα θεμα και να μου βγαλει το λογοτυπο φορεα στο 7390 ,περιμενα στωικα και μολις ευγενικα του εξεθεσα το αιτημα μου η απαντηση ηταν κοφτη και με υφος "δεν γινεται τιποτα ειναι καινουργια αυτα" "μα καλα το λογοτυπο αλλα θεματα υπαρχουν στο ιντερνετ και..." "ειπα δεν γινεται,ο επομενος"ειλικρινα δεν βρισκω απο που πηγαζει αυτη η αυτοπεποιθηση του υπαλληλου αυτου που μας περναει για τιποτα αλβανους και μιλαει ετσι λες και ειναι βασιλιας με υπηκοους χαχολους ,ευχομαι να μην τυχει να ξαναπαω ποτε εκει με αυτον μεσα γιατι αν τυχει σε καμια αναβαθμιση μετα να μην δουλευει καλα και αρχισει παλι αυτο το ντιβε στυλ δεν ξερω αν θα κρατηθω (!)
--------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια: